تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث زمین گلف در اردبیل اتفاقی خوب برای کشور است

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412628

سرپرست فدراسیون گلف، احداث زمین اختصاصی این رشته در استان اردبیل را اتفاقی خوب برای ورزش کشور و این استان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز منتقمی که امروز برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات گلف استان به اردبیل سفر کرده است، در این مجمع اظهار داشت: ایجاد زمین اختصاصی گلف در اردبیل باعث توسعه زیر ساخت های این رشته و توسعه گلف در استان اردبیل خواهد شد و با امکان میزبانی رقابتهای جهانی، آسیایی و بین المللی در جایی غیر از تهران، اتفاقی بسیار خوب برای گلف کشور هم محسوب می شود. این رشته نیازمند سرمایه گذاری و حمایت مالی بخش خصوصی است و خوشحالم که مقدمات این مهم در استان اردبیل فراهم شده است.

وی گفت: عملکرد هیات گلف استان اردبیل تاکنون از منظر فدراسیون بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند با کیفیت بالاتری همچنان ادامه داشته باشد ضمن این که اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص رشته گلف جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث زمین گلف در اردبیل اتفاقی خوب برای کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..