تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرانی‌های اخیر به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا / کشور ما همه چی دارد مدیریت اصولی و جهادی و انقلابی ندارد

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412620

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: گرانی های اخیر دلار، به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا؛این گرانی و بی سروسامانی های اخیر اقتصاد کشور به خاطر عدم مدیریت های بی حساب و کتاب دولتمردان و مسئولان کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نوعی اقدم در حاشیه یادواره شهدای والامقام عملیات مرصاد در گفتگو با سبلان‌ما، اظهارداشت: ما فقیر نیستیم، و بزرگترین منابع و عنائم کشور را صاحب هستیم تنها نیازمند به مسئولان انقلابی، جهادی و تخصصی نیازمندیم تا بتوانند با مدیرت های انقلابی خود همچون فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس کشور امورات کشور را فرماندهی و مدیریت کنند.

 

وی با شاره به اینکه همه ما دولت، مسئولان نظام، استانداری ها و سایر نهاد های دولتی و غیر دولتی را دوست داریم، افزود: همه بتوانیم دلسوزانه کشور را مدیریت کنیم و با دلسوزی به نوکری و خدمت به ملت و مردم بپردازیم اگر مسئولی  به کشور خود و به ملت خود دلسوزی نکند، دین و ایمان ندارد.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان نظام به خود بیایند و بدانند که چه می کنند با خون شهدا، با آرمان های شهدا و نگذارند ملت ایران زیر فشار این همه گرانی ها اقتصادی داخلی باشد گرانی هایی که هیچ ربطی به تحریم های امریکا ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان امنیتی، بازرسی کشور مراقب عوامل نفوذی در کشور باشند، تاکید کرد: با عوامل نفوذی کشور باید به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد فعالیتهای خیانتکارانه به ملت ایران و خاک کشور نباشیم.

مسئولان با عاملان احتکار باید به شدت برخورد کنند

سردار نوعی اقدم افزود: در چندماهه اخیر شاهد احتکارهای زیادی از سوی بازاریان کشور بودیم که این امر انقدر از سوی مسئولان کوچک شمرده شده است روز به روز در حال افزایش است و هر روز شاهد احتکارهای زیادی در انبار های مخفی و زیر زمینی هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید با چنین عاملانی به شدت برخورد شود، تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان نباید اجزاره دهند تا با چنین کارهای زشت وناپسند قیمت های اجناس را بالا بکشند.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره ه به اینکه ما دیگر از جناح بازی و چپ و راست اصولگرایی و اصلاح طلبی خسته شده ایم، گفت: همه بیایید دست به دست هم دهیم تا با یک حرکت انقلابی جلوی این توطئه ها و این گرانی های اخیر بازار و بی سروسامانی های وضعیت اقتصادی کشور را بگیریم.

وی گفت: اگر جلوی وام های نجومی بدون سند و اختلاس های کلان کشوری و سوء مدیرتی در کشور گرفته شود بسیاری از مشکلات در کشور حل خواهد شد درحالی یک کشاورز نمی تواند یک وام 5 میلیون تومانی را از بانک دریافت کند برای مایحتاج کشاورزی چطور پول های کلان را به اسم وام از بانک های کشور خارج می کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرانی‌های اخیر به خاطر سوء مدیریتی مسئولان کشور است نه آمریکا / کشور ما همه چی دارد مدیریت اصولی و جهادی و انقلابی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..