تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش نهضت دخترانه "ما زنده &a

ساعت: 16:23 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412619

طرح نهضت دخترانه "ما زنده ایم" با محوریت حجاب و عفاف در اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، همایش نهضت "ما زنده ایم" ویژه دختران با محوریت عفاف و حجاب  صبح امروز به مناسبت هفته دفاع در مدارس دخترانه اصلاندوز از سوی بسیج دانش آموزی و حوزه بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با حضور معلمان و دانش آموزان برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام مرادی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دختران امروزی باید در زندگی خود حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه(س)را نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف، زنده نگه داشتن و حفظ ارزشهای انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموز دختر دانست.

همزمان با این همایش نشست روشنگری و بصیرتی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش نهضت دخترانه "ما زنده &a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..