تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Conjuring House برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

The Conjuring House یک بازی روانشناسی مبتنی بر رعب و وحشت می باشد که پلیر را در استرس و تنش دائم قرار می دهد و شما با ترس و تررور خالص روبرو خواهید شد. شما بای موجودات عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که هرلحظه ممکن است زندگی را از شما بگیرند! شما تنها یک هدف دارید… زنده ماندن. دانلود بازی The Conjuring House (به فارسی: خانه ی احضار) اثری از استودیو RYM Games است که در ۲۵م سپتامبر ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده. در دانلود بازی The Conjuring House شما باید خانه ای متروکه را کاوش کنید که به نظر می رسد نیروهای شیطانی در آن وجود دارد. شما به خانه ی اتکینسون اعزام شده اید تا این وقایع غیرمعمول را بررسی کنید و دلیل مرگ صاحب خانه را متوجه شوید.

به محض ورود به خانه، متوجه می شوید که نمی توانید از خانه خارج شوید و توسط نیروی شیطانی زنی که اهداف شوم قتل در سر دارد، تسخیر شده اید. شما باید هر چیزی که المان های شیطانی محسوب می شود را نابود سازید تا بتوانید زنده بمانید. شما باید بیش از حد هوشیار باشید، سریعا بچرخید و حرکت کنید چرا که این زن شیطان صفت در انتظار شماست. دانلود بازی The Conjuring House شما را به محیطی مملوء از تنش، ترس و عواقب واقعی در زندگی حقیقی شما دعوت می کند. دانلود بازی The Conjuring House از شیوه ی پیشروی غیرخطی بهره مند است که مسیرهای متعددی را در سرتاسر خانه دنبال می کند. شما از راه های مختلفی می توانید وظایف خود را انجام دهید که این امر باعث می شود هر گیمر، شیوه ی منحصر به فرد خود را داشته باشد.

The Conjuring House PC-HOODLUM

دانلود-بازی-The-Conjuring-House

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House اسکرین-شات-بازی-The-Conjuring-House info

The Conjuring House is a psychological driven horror game that puts players in a constant state of anxiety that crescendos into raw panic and terror. The game takes place in a decaying manor with demonic entities and strong ties to the occult. You will encounter grotesque creatures, who will take your life at any moment. Your only goal — survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-Bits
Processor: Intel Core i3-530
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 2 Go or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Supported Gamepads: Microsoft Xbox 360 Games for Windows (Wired), Targeting 1080p @ 30 fps

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-Bits
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 4 Go
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Supported Gamepads: Microsoft Xbox 360 Games for Windows (Wired), Targeting 1080p @ 60 fps

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Conjuring House برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..