تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب راکتور ۳۰۰تنی در قلب پالایشگاه شیراز

نصب راکتور ۳۰۰تنی در قلب پالایشگاه شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شمس الدینی مدیرعامل پالایشگاه شیراز گفت: این راکتور ۳۰۰تنی در تهیه و تولید فرآورده‌های نفتی، سوخت جت، نفت سفید، قیر و دیگر فرآورده‌های نفتی نقش اساسی دارد.

شمس الدینی افزود: با تعویض راکتور فوق کیفیت محصولات گاز مایع، بنزین موتور و نفت گاز ارتقا یافته و امکان تامین و تولید محصولات راهبردی با کیفیت فراهم می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه شیراز بیان کرد: راکتور سابق این پالایشگاه که ساخت کشور ایتالیا بود دچار ترک خوردگی شد و کشور سازنده حاضر نشد آن را تعمیر کند و خطر انفجار کل منطقه را تهدید می‌کرد.

وی اظهار کرد: شرکت راکتور ساز اهواز این راکتور را به دست متخصصان داخلی ساخت و از طریق حمل دریایی و زمینی به پالایشگاه شیراز منتقل و نصب شد.

مدیرعامل پالایشگاه شیراز با بیان اینکه این راکتور در ایتالیا و چین هم ساخته می‌شود، افزود: با تلاش متخصصان داخلی ایران هم به جمع سازندگان این راکتور در جهان پیوست.

انتهای پیام/ب

نصب راکتور ۳۰۰تنی در قلب پالایشگاه شیراز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب راکتور ۳۰۰تنی در قلب پالایشگاه شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..