تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تذکرات شفر به بازیکنان در تمرین

۷۷۶۸۵۰

۳۳ بازدید

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از برگزاری دربی در زمین پژوهشکده نفت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز اردوی خود را در هتل المپیک برای دربی آغاز کرد. تمرین امروز در زمین پژوهشکده نفت برگزار شد.

* بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین در جلسه فنی شفر شرکت کردند.

*فرشید باقری که به دلیل سرماخوردگی در تمرین دو روز گذشته در کارهای تاکتیکی آبی پوشان حضور نداشت امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد تا مشکلی برای دربی نداشته باشد.

*آبی پوشان بعد از گرم کردن و تمرینات ابتدایی، تمرینات تاکتیکی خود را آغاز کردند. بخش بعدی تمرین استقلال، فوتبال درون تیمی بود که در تمام زمین انجام شد. در این تمرین شفر آخرین توصیه‌های تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کرد.

 دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:30 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تذکرات شفر به بازیکنان در تمرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..