تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمانی فوتسال ایران در تورنمنت تبریز

۷۷۶۸۴۸

۴۰۰ بازدید

تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل اوکراین به مقام قهرمانی تورنمنت تبریز دست یافت.

ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی تورنمنت تبریز از ساعت ۱۶ امروز (جهارشنبه) به مصاف تیم ملی اوکراین رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

به این ترتیب تیم ملی ایران در پایان تورنمنت، قهرمان شد و تیم‌های ملی اوکراین، ژاپن و بلاروس به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در بازی امروز، ابتدا اوکراین در اواخر دقیقه نخست به گل رسید و برتری این تیم تا ۵ دقیقه پایانی بازی تداوم داشت تا این که مسلم اولادقباد روی پاس مهدی جاوید، کار را به تساوی کشاند. در ادامه نیز و درحالی که تنها ۱۵ ثانیه به پایان مسابقه مانده بود، پنالتی نقطه دو برای ایران به دست آمد و مهدی جاوید با گل کردن آن، پیروزی را برای تیم ملی به ارمغان آورد.

در دیگر بازی امروز نیز تیم‌های ژاپن و بلاروس به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمانی فوتسال ایران در تورنمنت تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..