تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه تمام شده و قیمت گذارى؛ مشکلات صنعت داروسازى/ تشکیل کمیته ویژه براى رسیدگى به مشکلات دارویى

هزینه تمام و قیمت گذارى؛ چالش هاى صنعت داروسازى/تشکیل کمیته ویژه براى رسیدگى به مشکلات دارویىرئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى از تشكيل كميته سه نفر متشكل از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى در سازمان غذا و دارو خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هاشمى رئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى در اختتاميه چهارمين نمايشگاه ايران فارما گفت: صنعت داروسازى پشتيبانى اخلاقى خوبى دارد كه اين مسئله افزون بر دانش و تخصص دانمشندان اين حوزه است.

وى ادامه داد: ٥٠٠ شركت در ايران فارما حضور داشتند كه اين حضور در شرايط تحريم اميدبخش است.

هاشمى اظهار كرد: اقتصاد سلامت و به ويژه بخشى كه مربوط به داروست بايد حمايت شود و نمايندگان مجلس شوراى اسلامى در كنار صنعت داروسازى هستند و از اين صنعت حمايت مى كنند، ما همان طور كه در گذشته مشكلات را پشت سر گذاشتيم، اكنون نيز مشكلات را پشت سر خواهيم گذاشت.

امروز در جنگ اقتصادى هستيم و در این جنگ بايد از منافع خود بگذريم

وى با اشاره به برخى مشكلات صنعت داروسازى گفت: دولت مطالبات صنعت داروسازى را پرداخت نمى كرد و تلاش كرديم تا پول به صنعت تزريق شود هرچند كه بخشى از آن در مسير پرداخت منحرف شد، افزون بر آن در تلاشيم بحث ماليات و اوراق در پرداخت مطالبات صنعت داروسازى را هم برطرف كنيم.

هاشمى هزينه تمام شده دارو و توازن در قيمت گذارى را چالش مطرح شده از سوى شركت هاى داروسازى در نمايشگاه ايران فارما دانست و گفت: بايد تلاش كنيم صنعت داروسازى ايران و توليد داخلى سرپا باشد و نياز مردم در دارو را تامين كند.

رئيس فراكسيون غذا و داروى مجلس شوراى اسلامى تاكيد كرد: واقعيت اين است كه امروز در جنگ اقتصادى هستيم و در جنگ اقتصادى بايد از منافع خود بگذريم و همه اين منافع پول نيست، توليد كننده اى را سراغ دارم كه با وجود مشكلات مالى بسيار حقوق كارگران را زودتر پرداخت مى كند تا در فشار اقتصادى نباشند.

وى از تشكيل كميته اى سه نفره متشكل از نمايندگان مجلس براى رسيدگى به مشكلات صنعت داروسازى در سازمان غذا و دارو خبر داد و گفت: البته اين كميته به صورت هويتى در سازمان غذا و دارو حضور خواهد داشت و به مسائل نحوه تخصيص ارز و اولويت هاى ارزى گروه يک و ٢ و و مطالبات صنعت داروسازى رسيدگى خواهند كرد.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه تمام شده و قیمت گذارى؛ مشکلات صنعت داروسازى/ تشکیل کمیته ویژه براى رسیدگى به مشکلات دارویى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..