تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صنعت داروسازى تحریم‌ها را به فرصت تبدیل مى‌کند/ مردم نگرانى درباره تامین دارو نداشته باشند

رئيس سنديكاى صاحبان صنايع داروهاى انسانى مطرح کرد؛

صنعت داروسازى تحریم‌ها را به فرصت تبدیل مى کند/ بازدید بیش از ٣٠ هزار نفر از چهارمین نمایشگاه ایران فارما

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شيبانى رئيس سنديكاى صاحبان صنايع داروهاى انسانى در اختتاميه ايران فارما شركت هاى خارجى در شرايط تحريم فعال حضور پيدا كردند و در مجموع ٥٠٠ شركت داخلى و خارجى شركت كردند.

وى ادامه داد: سازمان غذا و دارو ١٠٠ تشكل در حوزه سلامت، وزارت ارشاد و ناشران كتب دانشگاهى حضور داشتند و نمايشگاه در فضاى ٣٥ هزار مترى برگزار شد و از ٢٤ كشور شركت هاى داروسازى به ايران آمدند.

شيبانى اظهار كرد: ٢ پاويون هندوستان و چين داشتيم و ٢ هزار دانشجوى پزشكى و به ويژه داروسازى از نمايشگاه بازديد كردند و ٥٢ كارگاه تخصصى برگزار شد و بيش از ٣٠ هزار نفر از ايران فارما بازديد كردند و رشد ١٢ درصدى بازديدكننده را داشتيم و اين نشان از استقبال از نمايشگاه است.

فروش 3 برابرى كتاب در نمايشگاه ايران فارما

شيبانى با اشاره به استقبال پرشور از سومين نمايشگاه كتب علوم پزشكى و دارويى گفت: در نمايشگاه كتب سه برابر سال گذاشته كتاب خريدارى شد و استقبال خوبى صورت گرفت و بيش از ١٠ هزار عنوان خبرى مخابره شد.

وى تاكيد كرد: در تاريخ به جهانيان نشان داده ايم كه صنعت داروسازى تحريم ها را به فرصت تبديل مى كند و در زمان جنگ و تحريم هاى گذشته اين صنعت داروى مورد نياز بيماران را تامين كرد.

رئيس سنديكاى صاحبان صنايع داروهاى انسانى گفت: ناجوانمردانه دارو را تحريم كردند اما صنعت داروسازى آن را به فرصت تبديل مى كند و مردم نگرانى درباره تامين دارو نداشته باشند.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صنعت داروسازى تحریم‌ها را به فرصت تبدیل مى‌کند/ مردم نگرانى درباره تامین دارو نداشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..