تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی عجیب شفر در آستانه شهرآورد

سر مربی تیم فوتبال استقلال در تازه‌ترین اظهارات خود از نگرانی عجیبش پرده برداشت.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر در پایان نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس مدعی شد: نگران نتیجه دیدار دربی مقابل پرسپولیس نیستم و بیشتر نگران از یاد بردن تاریخ تولد همسرم و سالگرد ازدواجمان هستم.

این اظهار نظر شفر به نظر می رسد با وجود اینکه جنبه طنز دارد اما به نوعی جوابی برای خبرنگاری است که روز گذشته از شفر در مورد آلزایمر سوال کرده بود.

وینفرد شفر روز گذشته در پاسخ به این سوال، بسیار مودبانه از خبرنگار خواست که توهین نکند و امروز این موضوع را به صورت طنز و غیر مستقیم عنوان کرد تا ثابت کند چیزی را فراموش نکرده است.

بیشتر بخوانید:

شهرآورد‌های مهرماه به سود کدام تیم پایتخت است؟

گشت نامحسوس در سکوهای آزادی/ محرومیت در انتظار تماشاگران خاطی/ خوب‌ها پاداش می‌گیرند

اخبار باشگاه استقلال /آماده‌باش سربازان شفر برای دربی ۸۸

شفر: هیچ نگرانی نسبت به نتیجه دربی ندارم/ استقلال برای تبدیل شدن به تیمی مانند منچسترسیتی نیاز به زمان دارد

انتهای پیام/

صحبت جالب شفر در آستانه دربی 88



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی عجیب شفر در آستانه شهرآورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..