تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاکسکان به اصلی‌ترین تولیدکننده آیفون XR اپل تبدیل خواهد شد

شنیده‌‌ها حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد فاکسکان را به اصلی‌ترین تولید‌کننده‌ی آیفون XR تبدیل و جای این شرکت را با پگاترون عوض کند.

طبق گزارش‌های اخیر، اپل می‌خواهد فاکسکان را جایگزین شرکت پگاترون به‌عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی آیفون ۱۰ آر بکند؛ این یعنی از این پس Foxconn تولید بیش از ۵۰ درصد گوشی‌های آیفون ۱۰ آر را برعهده خواهد گرفت.

کوپرتینونشین‌ها از مدت‌ها پیش از معرفی رسمی آیفون‌های جدیدشان اعلام کرده بودند که تولید ۵۰ تا ۶۰ درصد آیفون XR را به شرکت پگاترون و حدود ۳۰ درصد آن را به فاکسکان سپرده‌اند. با این‌حال ظاهرا جای این دو شرکت به‌عنوان تامین‌کنندگان اصلی آیفون اقتصادی جدید اپل، با هم عوض شده است. 

آنطور که وب‌سایت دیجی‌تایمز مدعی شده، یکی از دلایل اصلی این کار توسط اپل، کمبود نیروی کار در شرگت پگاترون بوده است. با این‌حال تاکنون دو شرکت فاکسکان و پگاترون از اظهارنظر در این مورد، خودداری کرده‌اند. 

گفتنی است که Apple iPhone XR چند هفته پیش در جریان برگزاری کنفرانسی در اپل پارک، معرفی شد. طبق اخبار رسمی، اپل قصد دارد پیش‌فروش این گوشی را از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاکسکان به اصلی‌ترین تولیدکننده آیفون XR اپل تبدیل خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..