تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ویژگی‌های جدید برای موتور جستجوی گوگل

۷۷۶۸۱۵

۱۰۵ بازدید

غول اینترنت جهان، گوگل در بیستمین سالگرد راه‌اندازی موتور جستجوی خود، ویژگی‌های جدید آن را به صورت رسمی معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران: گوگل در جشن سالگرد بیستم راه‌اندازی موتور جستجوی این شرکت ویژگی‌های جدید آن را معرفی کرد. هدف افزوده شدن این ویژگی‌ها به موتور جستجوی گوگل این است که به افرادی که طولانی مدت یک موضوع را جستجو می‌کنند مانند برنامه‌ریزی سفر، مسائل بهداشتی و انتخاب شغل کمک کند. این مسائل، موضوعاتی هستند که با یک سرچ ساده جواب داده نمی‌شوند.

یکی از این ویژگی‌های جدید، «Activity cards» است. این گزینه زمانی نشان داده می‌شود که یک کاربر جستجوهای تکراری در مورد یک موضوع انجام داده باشد. به عنوان مثال، اگر به دنبال برنامه‌ریزی برای یک سفر تفریحی هستید، کارت فعالیت شما جستجوهای گذشته، جستجوهای مرتبط و دیگر محتوای پیشنهادی را به شما نشان خواهد داد. دیگر قابلیت جدید موتور جستجوی گوگل، «Collection» به شما اجازه می‌دهد که جستجوهای گذشته خود را ذخیره کنید.

گوگل در حال اضافه کردن یک فید جدید به مرورگر موبایل خود به نام «Discover» است. این فید روی مرورگر موبایل گوگل مطالبی را به کاربر نشان می‌دهد که احتمال دارد به آن‌ها علاقه داشته باشد حتی بدون اینکه نیاز باشد چیزی را در قسمت سرچ تایپ کند. این بخش مطالبی از مقاله‌هایی درباره رستوران‌ها یا تیم مورد علاقه کاربران به آن‌ها نشان می‌دهد.

این کمپانی همچنین در حال اصلاح کردن بخش Google Images، موتور جستجوی مخصوص این شرکت برای تصاویر است. گوگل قصد دارد این بخش را با ظاهر و الگوریتم ترتیب بندی جدید ارائه کند. برترین موتور جستجوی جهان قصد دارد Google Lens را هم به بخش Google Images اضافه کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد اشیایی که در عکس مشاهده می‌کنند، اطلاعات بیشتریبه دست آورند. برای مثال، اگر گهواره‌ای در یک عکس مشاهده کنید، می‌توانید با کلیک بر روی آن از نحوه خرید و یا نقدهایی در مورد آن مطلع شوید.

گوگل همچنین اعلام کرد که این شرکت روی ویژگی «استوری» خود برای جستجوی مطالب سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است. این بخش درست مانند سری فیلم‌ها و تصاویری خواهد بود که در اینستاگرام و اسنپ‌چت مشاهده می‌کنیم. پیش از این، گوگل در حال کار کردن با انتشار دهندگانی بود تا استوری‌هایی برای فرمت AMP آن در دستگاه‌های موبایل درست کنند. حالا، گوگل همچنین قادر خواهد بود که با استفاده از هوش مصنوعی استوری‌هایی درباره افراد مطرح همراه با اطلاعاتی در مورد آن‌ها در Google Search درست کند.

کمپانی گوگل می‌گوید تغییرات مذکور با هدف بهبود بخشیدن به جستجو بر اساس تغییر دیدگاه مردم درباره جستجوی آنلاین، انجام شده است.

بن گومز، مدیر بخش موتور جستجوی گوگل روز شنبه طی رویدادی در سانفرانسیسکو گفت: جستجو کامل نیست و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم اما متعهد هستیم که موتور جستجوی خود را روز به روز بهبود خواهیم بخشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ویژگی‌های جدید برای موتور جستجوی گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..