تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ اکران فیلم جدید جنیفر لوپز اعلام شد

۷۷۶۸۱۴

۱۲۶ بازدید

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، تاریخ اکران کمدی رومانتیک Second Act محصول کمپانی STX Films با بازی جنیفر لوپز، از جشن شکرگزاری به کریسمس تغییر کرده است.

سینما گیمفا: طبق گزارش سایت خبری ددلاین، تاریخ اکران کمدی رومانتیک Second Act محصول کمپانی STX Films با بازی جنیفر لوپز، از جشن شکرگزاری به کریسمس تغییر کرده است.

تاریخ اکران فیلم جدید جنیفر لوپز اعلام شد

قرار بود این فیلم ۲۱ نوامبر اکران شود اما حالا به ۱۴ دسامبر تغییر تایم داده و با اکران فیلم‌هایی همچون Ralph Breaks the Internet, Robin Hood, Creed II و Green Book یا Mortal Engines و Spider-Man: Into the Spider-Verse همزمان نخواهد بود.

کمدی Second Act براساس Working Girl and Maid In Manhattan است. جنیفر لوپز در نقش مایا، زن ۴۰ ساله‌ای که بخاطر تحقق نیافتن رویاهایش ناامید است، در این فیلم ظاهر شده است. تا اینکه شانسی پیدا می‌کند تا خود را در Madison Avenue، جایی که استعدادهای خیابانی مانند استعدادهای آموزشی ارزشمند هستند، ثابت کند و هیچ وقت دیر نیست.

لیا رمینی (Leah Remini)، ونسا هاجینز (Vanessa Hudgens)، تریت ویلیامز (Treat Williams) و میلو ونتیمیگلیا (Milo Ventimiglia) نیز در این فیلم به کارگردانی پیتر سگال (Peter Segal) نقش آفرینی می‌کنند و جاستین زکهام (Justin Zackham) و الین گلداسمیت-توماس (Elaine Goldsmith-Thomas) نویسندگان کار هستند.

فیلم Second Act را لوپز و گلداسمیت-توماس، زکهام و بنی مدینا (Benny Medina) می‌سازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ اکران فیلم جدید جنیفر لوپز اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..