تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسان در بازار سکه و طلا تمامی ندارد/دلار، هم اکنون 17900 تومان

بهای طلا و انواع سکه تحت تاثیر افزایش نرخ ارزهای عمده، امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد تهران رو به افزایش نهاد و هر قطعه سکه تمام با 210 هزار تومان رشد به پنج میلیون و 141 هزار تومان رسید

قیمت سکه و ارز بلا و بالاتر می رود

از ابتدای گشایش بازار در حوالی ساعت 11 امروز، نرخ ها میل به افزایش داشت به شکلی که قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افزایش 50 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات دیروز چهار میلیون و 560 هزار تومان و نیم سکه با رشد 250 هزار تومانی 2 میلیون و 633 هزار تومان عرضه شد.

همچنین هر قطعه ربع سکه با 110 هزار تومان رشد، یک میلیون و 422 هزار تومان و هر سکه گرمی با 20 هزار تومان افزایش، 702 هزار تومان به فروش رفت.

در بازار طلا هر گرم طلای خام 18 عیار با 34 هزار و 178 تومان افزایش، 524 هزار تومان و هر مثقال طلا با 148 هزار تومان رشد، 2 میلیون و 270 هزار تومان نرخ گذاری می شود؛ این در حالی است که بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2 دلار و 56 سنت کاهش یافته و به یک هزار و 198 دلار و 60 سنت رسیده است.

بنابراین بیشترین علت افزایش بهای طلا و مسکوکات آن در بازار تهران به نرخ ارزهای عمده باز می گردد که اکنون هر دلار آمریکا حدود 17 هزار و 900 تومان و هر یورو 21 هزار تومان عرضه می شود.

این در حالی است که در سامانه نظارت ارز (سنا) میانگین بهای هر یورو 12 هزار و 93 تومان و هر دلار 14 هزار و 970 تومان ثبت شده است؛ هر یوآن چین 1425 تومان و هر درهم امارات 2884 تومان ثبت قیمت شده است.

«محمد کشتی آرای» رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، علت اصلی افزایش نرخ طلا و مسکوکات آن را تغییر افزایشی نرخ ارزهای عمده در بازار بویژه دلار آمریکا دانست و اظهار داشت: اخبار و تحولات بین المللی بر بازار ارز اثرگذار است.

وی افزود: علاوه بر افزایش نرخ ارز، تقاضا برای خرید نیز در بازار افزایش یافته و با این قیمت ها خرید انجام می شود.

به گفته این فعال بازار طلا، با توجه به بهای نرخ دلار در بازار آزاد، هر سکه حدود 80 هزار تومان حباب قیمتی دارد یعنی حباب آن به حداقل ممکن رسیده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسان در بازار سکه و طلا تمامی ندارد/دلار، هم اکنون 17900 تومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..