تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌مصدومیت 5 دانش آموز/ حال 3 مصدوم ‌بد گزارش شده است

‌در چهارمین روز از بازگشایی مدارس، یک دستگاه خودروی سواری سرویس مدرسه در خان زنیان از توابع شیراز واژگون و 5 نفر مصدوم شدند

واژگونی سرویس مدرسه در شیراز

محمدرضا رستگار رئیس مرکز اورژانس شهرستان شیراز چهارشنبه 4 مهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حادثه واژگونی یک خودروی 405 حامل دانش آموزان در خان زنیان ساعت 12 و 45 دقیقه به مرکز اورژانس اعلام و بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی بدون اشاره به جنسیت دانش آموزان مصدوم در این حادثه، مقطع تحصیلی آنان را ابتدایی اعلام و اضافه کرد: علت و چگونگی حادثه را باید پلیس راهور اطلاع رسانی کند.

رستگار همچنین تاکید کرد که از بین 5 مصدوم حادثه، حال 3 مصدوم بد گزارش شده است.

اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌مصدومیت 5 دانش آموز/ حال 3 مصدوم ‌بد گزارش شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..