تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان لیگ شامل قانون بازنشستگی نیست/فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود/یک ریال هم به بدهکاران تخفیف نمی دهیم/سرخابی ها به ما بدهکارند

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی بیان کرد: قرعه کشی جام حذفی نشان داد که 2 تیم لیگ دو، لیگ یکی، لیگ برتری و ... در این مرحله هستند و این رقابت ها، نمایشگاهی برای تیم های دسته پایین تر است تا بازیکنان شان را به نمایش بگذارند و بتوانند خودشان را نشان دهند. آرش برهانی در دیدار تیم های شهرداری کرمان و سایپا تهران در جام حذفی به فوتبال ایران معرفی شد و توانست رشد کند و در کل، جام حذفی رقابتی است که تیم ها می توانند در سریعترین زمان به شکوفایی برسند.

سازمان لیگ خصوصی است و شامل قانون بازنشستگی نمی شود

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به مسئله قانون بازنشستگی گفت: فدراسیون فوتبال باید این موضوع را رسیدگی کند  اما سازمان لیگ خصوصی است و هیچ دریافتی از دولت ندارد و حتی از طریق تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال هم کمک می کند. بحش حقوقی فدراسیون فوتبال باید در این باره صحبت کند اما من در هر جایی که باشم، دوست دارم خدمت کنم و اگر نقشی نداشته باشم، می روم.

سازمان لیگ شامل قانون بازنشستگی نیست/فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود/یک ریال هم به بدهکاران تخفیف نمی دهیم/سرخابی ها به ما بدهکارند

پیگیر طلب 100 میلیاردی از شرکت های تبلیغات محیطی هستیم

مدیرعامل سابق تراکتورسازی ادامه داد: در هر مرحله که پول ها وصول می شود به باشگاه ها می دهیم و قرار است تا پایان فصل که 5-6 مرحله است، این کار انجام شود. تلاش می کنیم تا صعود و سقوط تیم ها به لیگ های دیگر مربوط به مسائل مالی نباشد و فوتبالی صورت بگیرد. در خصوص طلب 100 میلیارد تومانی سازمان لیگ به دلیل تبلیغات محیطی هم باید بگویم که نمایندگان آن شرکت با مسئولان فدراسیون صحبت کردند که مسئله شکایت حل شود و با توافقات نظر ما را تامین کنند. درباره شرکت دوم هم یک چک به ما داده که در آذرماه وصول می شود و پول را میان باشگاه ها تقسیم خواهیم کرد.

سازمان لیگ شامل قانون بازنشستگی نیست/فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود/یک ریال هم به بدهکاران تخفیف نمی دهیم/سرخابی ها به ما بدهکارند

یک ریال هم به شرکت های بدهکار تخفیف نمی دهیم

وی خاطرنشان کرد: با شرکت سوم هم وارد داوری شدیم و قرارنامه داوری را امضا نکردند و وکیل حقوقی ما آن را از طریق دادگاه به آنها ابلاغ خواهد کرد. به طور قطع 100 میلیارد طلب سازمان لیگ به صورت قانونی وصول خواهد شد و مطمن باشید یک ریال تخفیف هم نمی دهیم و باید جریمه دیرکرد هم از آنها دریافت کرد.

امیدوارم بازی های جام حذفی زیبا شود

او افزود: فتاحی، مسئول برگزار مسابقات لیگ برتر به دنبال این بود تا مراسم بهتر و مناسبت تری برای قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی برگزار کند اما مدیران باشگاه ها به این قرعه کشی نیامدند و یا برخی ها کارمندهایشان را به سازمان لیگ فرستاده بودند که سبب از دست رفتن جذابیت های قرعه کشی جام حذفی شده است. تیم های لیگ برتری و لیگ های پایین تر در جام حذفی به مصاف هم می روند و امیداورم بازی های جذابی شود.

سازمان لیگ شامل قانون بازنشستگی نیست/فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود/یک ریال هم به بدهکاران تخفیف نمی دهیم/سرخابی ها به ما بدهکارند

در فصل جدید پرداخت پول تبلیغات محیطی به باشگاه ها تفاوت دارد

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بحث تبلیغات محیطی اظهار کرد: در این خصوص کارهای جدیدی انجام دادیم و بیان هم کردم که شاید در ابتدا شکست بخوریم اما خوشبختانه شکست نخوردیم و تعداد قراردادهایی که امضا کردیم از کف قراردادها بیشتر بوده و 2 قرارداد امضا شده به سازمان لیگ بازگشته و با برخی از آنها توافقات انجام شده و در مرحله امضا و عقد قرارداد نهایی است. اگر پول باشد، تیم هایی مانند صبای قم و راه آهن سقوط نمی کردند و تیم ها برای حضور پرقدرت در لیگ باید پول داشته باشند تا بتوانند با بازیکن و مربی مورد نظر قرارداد ببندند، سفرهای خوب بروند، در هتل خوبی اسکان یابند و ... که اگر منابع مالی نباشد، این اتفاقات رخ نخواهد داد.  در فصل جدید پرداخت ها نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است و قسط اول تیم های طلبکار از سازمان لیگ و پول داوری را پرداخت کردیم و در همین ماه بازهم پول باشگاه ها را می دهیم.

قسط دوم پول باشگاه ها این ماه پرداخت می شود

درودگر درباره پرداخت پول باشگاه ها از طریق تبلیغات محیطی  بیان کرد: در این ماه ( مهر ) دومین قسط پول باشگاه ها از تبلیغات محیطی پرداخت می شود. استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند و تمامی اجاره های ورزشگاه آزادی را سازمان لیگ می دهد. خزایی، خزانه دار سازمان لیگ در جریان تمامی هزینه ها و مخارج است و برای فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان گزارش کردیم اما 2 باشگاه بزرگ پایتخت هم درآمد زایی خوبی دارند و در صدد هستیم تا از تبلیغات محیطی هم به این باشگاه ها پول دهیم، زیرا تمامی باشگاه ها برای ما عزیز هستند. استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند.

/////

توشاک کاریزمای لازم برای قهرمانی را نداشت

درودگر در خصوص وضعیت باشگاه تراکتورسازی گفت: درحال حاضر در سازمان لیگ فعالیت می کنم و از باشگاه تراکتورسازی هم بیرون آمدم و درست نیست، در خصوص این باشگاه صحبت کنم اما مردم خوب آذربایجان این استحقاق را دارند و ماشین سازی هم در جام حذفی حضور دارد و همیشه تیم های این منطقه در مسابقات جام حذفی درخشیدند و در این فصل هم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. در همان ابتدا هم به زنوزی، مالک باشگاه تراکتور بیان کردم که جان توشاک مربی و انسان بسیار خوبی است اما هدایت گر ( COACH ) خوبی نیست و " کاریزما "ی لازم برای قهرمانی یک تیم را ندارد. برای قهرمان بودن باید از مدیریت، سرپرست، مربی، دروازه بان تا نوک خط حمله تیمت، کاپیتان و ... باید قهرمان باشند تا بتوانی مقام نخست را کسب کنید اما تراکتور تیم خوبی است و برای او و تمامی تیم های لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم، زیرا اگر لیگ و جام حذفی پویایی داشته باشیم، تیم ملی قویتری خواهیم داشت و می توانیم پس از چند سال مقام خوبی در جام ملت های آسیا کسب کنیم.

/////

فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود

او در پایان درباره قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: قرارداد کی روش تا جام ملت های آسیا است و اگر من رئیس فدراسیون فوتبال بودم، به زیر ساخت ها اهمیت بیشتری می دادم تا فوتبال گلخانه ای اداره نشود. اگر زیر ساخت ها را در لیگ های پایین تر، فوتبال پایه و ... آماده کنیم، تمام فوتبال نباید روی یک شخص خاص تمرکز شود.

بیشتر بخوانید:

شهرآورد‌های مهرماه به سود کدام تیم پایتخت است؟

گشت نامحسوس در سکوهای آزادی/ محرومیت در انتظار تماشاگران خاطی/ خوب‌ها پاداش می‌گیرند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان لیگ شامل قانون بازنشستگی نیست/فوتبال نباید گلخانه ای اداره شود/یک ریال هم به بدهکاران تخفیف نمی دهیم/سرخابی ها به ما بدهکارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..