تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرمی: پرسپولیس دربی را می‌برد

۷۷۶۸۰۹

۴۲۷ بازدید

مجتبی محرمی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی کرد این تیم در دربی هشتادوهشتم تهران با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود.

خبرگزاری تسنیم: مجتبی محرمی در مورد دربی تهران که فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد، گفت: این بازی همیشه برای هر دو تیم مهم است و فرقی ندارد که آنها در کدام تورنمنت یا در چه شرایطی به مصاف هم بروند. هر دو تیم قطعاً دنبال برد هستند و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من که امیدوارم این بازی با برد پرسپولیس همراه شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در بازی فردا شانس بیشتری برای برد دارد، تصریح کرد: من شانس برد پرسپولیس را بیشتر می‌دانم، چون این تیم از لحاظ فنی و روحی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. البته اینکه چه اتفاقی در زمین مسابقه رخ بدهد واقعاً قابل پیش‌بینی نیست، ولی من برد پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک پیش‌بینی می‌کنم.

وی در مورد اینکه کدام بازیکنان از دو تیم شانس گل زدن در این مسابقه را دارند، اظهار داشت: در مورد تیم رقیب که نمی‌توانیم صحبت کنیم، ولی در پرسپولیس شانس گل زدن علیپور و منشا زیاد است. آنها کاملاً آماده هستند و امیدوارم هر دو بازیکن در دربی گل بزنند و پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید. از طرفی امیدوارم این بازی حاشیه‌ای نداشته باشند و هواداران دو تیم یک فوتبال قشنگ و جذاب را ببینند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرمی: پرسپولیس دربی را می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..