تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس نباید دربی را ساده تصور کند

۷۷۶۸۰۷

۷۷۸ بازدید

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم نباید به شرایط استقلال در چند هفته گذشته توجه داشته باشد و آنها را حریف ساده‌ای تصور کند.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد دربی تهران که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، گفت: دربی قابل پیش‌بینی نیست و نتیجه این بازی بستگی به اتفاقات درون زمین دارد. پرسپولیس الان شرایط خوبی دارد، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی، ولی این تیم نباید به شرایط استقلال توجه کند. استقلال هم تیم خوبی است، ولی پرسپولیس نباید بازی با استقلال را ساده تصور کند. به‌هرحال آنها هم دنبال برد هستند و تیم خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس برابر الدحیل فوق‌العاده بازی کرد و برد برابر سپیدرود هم بسیار مهم بود. حالا این تیم می‌تواند با شکست دادن استقلال، موفقیت‌های چند هفته اخیر را تکمیل کرده و برای بازی‌های بعدی خصوصاً بازی با السد، روحیه بیشتری پیدا کند. پرسپولس باید برابر استقلال هم مثل بازی با الدحیل باشد و اگر چنین نمایشی داشته باشد، شکست استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه کدامیک از بازیکنان این تیم شانس زیادی برای گل زدن در دربی 88 دارند، اظهار داشت: علیپور و منشا شانس خوبی برای گل زدن دارند. آنها در بهترین شرایط هستند، هر چند که دیگر بازیکنان پرسپولیس هم انگیزه زیادی دارند تا در این بازی گل بزنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس نباید دربی را ساده تصور کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..