تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات فیلم‌ها در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز و تعهدنامه است

تبلیغات فیلم‌ها در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز و تعهدنامه استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ مدیرکل دفتر سینمای حرفه‌ای طی نامه‌ای خطاب به علی سرتیپی رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران اعلام کرد: نظر به اقدامات اخیر بعضی از دفاتر پخش فیلم یا صاحبان آثار در حوزه تبلیغات غیرمجاز و غیرمتعارف که بعضا از صحنه‌های حذف شده فیلم و یا ترانه‌های غیرمجاز به منظور تبلیغ در شبکه‌های مجازی با هدف جذب مخاطب و تماشاگر اقدام نموده اند، اعلام می‌شود با توجه به اینکه مسئولیت‌های ناشی از اکران و نمایش فیلم در سینما‌های کشور برعهده تهیه کننده و پخش کننده فیلم است مسئولیت‌های مطروحه در نامه متوجه ایشان بوده و حسب ضوابط و مقررات پاسخگو خواهند بود.

وی تاکید کرد: بدیهی است این اداره کل پس از ابلاغ این دستورالعمل، نسبت به تخلف احتمالی عوامل فیلم‌های سینمایی بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه در این خصوص اقدام لازم به عمل خواهد آورد.

تبلیغات فیلم‌ها در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز و تعهدنامه است

در تعهدنامه تبلیغات در فضای مجازی تهیه کننده، پخش کننده با حضور در اداره کل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی متعهد و ملتزم به رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوط درخصوص پخش هرگونه تبلیغات در فضای مجازی بوده و الزام به اخذ مجوز‌های لازم برای مواد تبلیغی همچون تیزر، آنونس، عکس، پوستر و ... بر اساس آخرین نسخه فیلم دارای پروانه نمایش از سینمای حرفه‌ای خواهند بود و در صورت تخلف و پخش و یا اقدام بدون مجوز، سازمان سینمایی مجاز است در راستای جلوگیری از نقض قوانین و سیاست‌های سازمان امور سینمایی نسبت به توقیف یا جلوگیری از اکران سینمایی، پخش نمایش خانگی و توزیع فیلم مذکور در داخل و خارج از کشور اقدام نماید.

گفتنی است؛ چندی پیش پخش فیلمی بدون مجوز از تمرین یک نمایش در اینستاگرام به بازداشت کارگردان اثر و رئیس مجموعه تئاترشهر به عنوان مکانی که نمایش در آنجا روی صحنه می‌رفت، منجر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات فیلم‌ها در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز و تعهدنامه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..