تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده بهینه از طرح ها و ظرفیت های بانک، بهترین راهکار جهت رشد و ارتقاء جايگاه بانک در شبکه بانكي كشور است

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران، ضمن بازديد از شعب شهر زاهدان و منطقه سيستان، بر برنامه ريزي دقيق جهت جذب منابع قرض الحسنه تأکيد کرد.

به گزارش شمانیوز، حسن تلیکانی با ارائه آماري از عملکرد ساير بانکها در شاخص هاي مختلف و مقايسه آنها با عملكرد بانك قرض الحسنه مهر ايران طي بيش از يك دهه گذشته خاطر نشان كرد: با توجه به فعاليت غير تجاري اين بانك و همچنين چالش هايي كه طي اين مدت با آن رو به رو بوده، خوشبختانه آمارهاي عملكردي مطلوبي داشته كه بيانگر برنامه ريزي يكپارچه و دقيق است.

تلیکانی با بیان اهمیت و جايگاه ارزشمند طرح همياران مهر به ويژه ابعاد معنوي اين طرح، در خصوص اجراي دقيق و هم جانبه آن با تلاش کليه همکاران در سطح استان تأکيد كرد.

در ادامه این نشست که نجدی مدیر امور استان ها، فرجی رئيس اداره کل توسعه سرمايه انساني و مسعودي مدير شعب استان سيستان و بلوچستان نيز حضور داشتند، عملکرد استان در حوزه هاي منابع جذب شده، مصارف و تسهيلات پرداختي و همچنين مطالبات، بررسي و راهکار ها و رهنمودها لازم به همكاران ارائه شد.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده بهینه از طرح ها و ظرفیت های بانک، بهترین راهکار جهت رشد و ارتقاء جايگاه بانک در شبکه بانكي كشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..