تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور ما عزت و اقتدار نظام اسلامی را به سمع و نظر جهانیان رساند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛   آیت‌الله سید محمد سعیدی  امام جمعه قم پیش از ظهر امروز در آیین اذن آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌‌السلام که در سالن محراب برگزار شد، اظهار کرد: وقتی که در جامعه اسلامی ترورها و کشتارها انجام می‌شود، حمایت مردم از نظام، معنویات، مسئولان نظام و رهبر انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و این جنایات دشمن نه فقط موجب محقق نشدن اهداف او نمی‌شود بلکه انجسام بیشتر مردم را به دنبال خواهد داشت و این برداشت‌های غلط تروریست‌ها و اربابان آن‌ها که هم به نتیجه نمی‌رسند هم مردم ما را عصبانی‌تر می‌کنند، قابل توجه است.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است، گفت: شب گذشته رئیس جمهور ما در برابر رئیس جمهور ابله آمریکا با قدرت صحبت کرد و عزت و اقتدار نظام اسلامی را در آن مرکز بین‌المللی به سمع و نظر جهانیان رساند.

آیت‌الله سعیدی در مورد شبستان‌ها و سرداب‌ها خاطرنشان کرد: مکان‌هایی که در اطراف ضریح مطهر احداث می‌شوند نزد مردم از یک قداست ویژه برخودار هستند، در طول سال ایام و مناسبت‌هایی داریم که اجتماعات گسترده‌ای در حرم مطهر شکل می‌گیرد و به علت کمبود فضا، جمعیت در اطراف حرم مستقر می‌شود و گاهی سرما، گرما و گرد و غبار برای آن‌ها مشکل‌ساز می شود اما ایجاد مکان‌هایی همانند شبستان‌ها و سرداب‌ها می‌تواند این مشکل را رفع کند، ضمن اینکه این مکان‌ها می‌تواند برای فعالیت‌های فرهنگی و حضور خانواده‌ها در حرم مطهر مورد استفاده قرار گیرد.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: از مکان‌های اطراف حرم مطهر می‌توان پنجره‌هایی را به سمت ضریح مطهر باز کرد که این اقدام ارزش و قداست این مکان‌ها را بالا می‌برد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران شبستان امام علی علیه‌السلام گفت: در آستان مقدس افرادی هستند که در امور خیر از بهترین و پاکیزه‌ترین اموال خود هزینه می‌کنند تا این هزینه برای آن‌ها باقیات الصالحات باشد.

امام‌جمعه قم یادآور شد: از زمانی که نظام جمهوری اسلامی در ایران مستقر شد ساخت و سازهای بسیاری در آستان‌ها مقدس و بقاع متبرکه رقم خورده که این دستاوردها از برکات نظام اسلامی و خون شهیدان است و ما نیز میراث‌دار چنین میراث بزرگی هستیم که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/ت

آغاز عملیات اجرایی شبستان امام علی علیه‌‌السلام که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور ما عزت و اقتدار نظام اسلامی را به سمع و نظر جهانیان رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..