تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 271 گروه جهادی در رزمایش خدمت/ حدود 6هزار بسیجی به مناطق محروم خدمت‌رسانی کردند

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412503

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد؛

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اعلام پایان رزمایش خدمت در استان قزوین، از حضور 271 گروه جهادی در این رزمایش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا اله بداشتی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: رزمایش خدمت از 9 شهریور آغاز و 29 شهریور نیز به پایان رسید، هدف این رزمایش خدمت‌رسانی به مردم با اولویت حاشیه شهرها و مناطق اقماری بود.


وی افزود: تلاش شد تا در این مدت با استفاده از همه ظرفیت‌های بسیج و همچنین استان، به مردم خدمات مناسب و درخورشانی ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تأکید کرد: در این رزمایش از ظرفیت همه اقشار بسیج از جمله پیشکسوتان، پزشکی، کارمندان، دانش‌آموزی، محلات، طلاب، حقوقدانان، مهندسین کشاورزی و عمران و همچنین هنرمندان و اصحاب رسانه استفاده شد. 

این مسئول اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رزمایش، ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی توسط بسیج جامعه پزشکی در قالب 54 گروه جهادی بود که 352 نفر روز پزشک در آن حضور داشتند. 

وی تصریح کرد: این گروه‌ها، خدمات متنوع پزشکی ازجمله آموزش، ویزیت رایگان، دندانپزشکی، مشاوره درمانی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و ارتوپدی فنی به مردم اراده دادند.

اله بداشتی بیان کرد: همچنین 1432 دانش‌آموز روز، در 12 گروه جهادی دانش‌آموزی نیز در آستانه سال تحصیلی برای بهسازی، رنگ‌آمیزی و مرتب‌سازی مدارس عازم اردوهای جهادی شدند. 

تهیه بسته‌های حمایتی لوازم اولیه مدرسه برای دانش آموزان
وی اضافه کرد: در طی این مدت 10 گروه جهادی حقوقدان، 10 گروه جهادی مهندسین کشاورزی، 9 گروه جهادی دانشجویی، 6 گروه جهادی کارمندی، 5 گروه جهادی هنرمندان و 4 گروه جهادی طلاب 1 گروه به مناطق هدف اعزام شدند. 

این مسئول تأکید کرد: یک گروه جهادی پیشکسوتان، یک گروه جهادی جامعه زنان و یک گروه جهادی بسیج ورزشکاران نیز به این مناطق اعزام شدند تا در کنار گروه‌های دیگر به مردم در مناطق محروم خدمات ارائه دهند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: بیش از 3770 نفر روز از اقشار مختلف بسیج در قالب 113 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند. 

وی گفت: همچنین 39 گروه جهادی از ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع)، 33 گروه جهادی از ناحیه بسیج امام سجاد (ع)، 27 گروه جهادی از ناحیه بسیج امام سجاد (ع) مستقر در اقبالیه، 20 گروه جهادی از شهرستان البرز، 18 گروه جهادی از شهرستان تاکستان، 15 گروه جهادی از شهرستان آبیک و 6 گروه جهادی از شهرستان آوج به مناطق هدف اعزام شدند. 

اله بداشتی اظهار کرد: در اردوهای بسیج محلات 5709 نفر بسیجی در قالب 158 گروه جهادی به مناطق محروم شهری اعزام شده و در قالب رزمایش خدمت به مردم در این مناطق خدمات ارائه دادند. 

وی افزود: این گروه‌های جهادی خدمات متنوع خود را در زمینه عمرانی، فرهنگی، آموزشی، مشاوره، اجتماعی، پزشکی و مهندسی ارائه می‌کردند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: علاوه بر این خدمات، توزیع بسته‌های حمایتی سبد کالا و همچنین بسته‌های حمایتی لوازم اولیه مدرسه برای دانش آموزان در دستور کار بود که با کمک اقشار مختلف بسیج از جمله اصناف که همیشه همراه انقلاب بوده‌اند تهیه و توزیع شد. 

وی در پایان یادآور شد: در این رزمایش 20 روزه تلاش شد تا ظرفیت‌های استان و سپاه در مسیر ارائه خدمات به مردم در مناطق حومه شهری و محروم به‌کارگیری شود و خوشبختانه شاهد حضور خوب نیروهای بسیجی و انقلابی دلسوز در این عرصه بودیم.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 271 گروه جهادی در رزمایش خدمت/ حدود 6هزار بسیجی به مناطق محروم خدمت‌رسانی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..