تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه ۱۲ کلاسه در سردشت کلنگ زنی شد

ساعت: 14:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412418

مدیر آموزش و پرورش سردشت گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه محله “هدف مارغان” با اعتبار تخصیصی ۲۰ میلیارد ریال در این شهر کلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یوسف حسن پور امروز در مراسم کلنگ زنی طرح مدرسه ۱۲ کلاسه شهر سردشت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، افزود: ساخت این پروژه به صورت مشارکتی و از محل اعتبارات ملی شرکت بازآفرینی شهری ایران به نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بوده است .

مدیر آموزش و پرورش سردشت بیان کرد: زمین این طرح نیز توسط اداره راه و شهرسازی سردشت به مساحت یکهزار و ۱۶۹ مترمربع اهدا شده که در سه طبقه ساخته و مدت یکسال برای اتمام آن نیاز است.

فرماندار سردشت هم گفت: ستاد بازآفرینی در سطح استان تشکیل شده و یکی از حوزه های مهم و تاثیرگذار و نیرو محرکه سایر دستگاه های اجرایی است که نگاه جامعی به بحث توسعه و توزیع متناسب امکانات در سطح شهر با توجه به نیازها دارد.

نژاد جهانی اضافه کرد: در سطح شهر سردشت بافت فرسوده حاشیه زیادی وجود دارد که امیدورایم بخش قابل توجهی از اعتبارات در این راستا برنامه ریزی شود.

وی تجهیز مدارس پس از ساخت آنها را یکی از اولویت دارترین بحثها عنوان کرد و افزود: چالشی که طرح های افتتاحی شهرستان پس از ساخت با ان مواجه هستند تجهیزشان بعد از ساخت بخش فیزیکی است به همین جهت از اداره کل توسعه و نوسازی مدارس استان انتظار داریم که فاصله اتمام ساختمان با تجهیز آن به صفر برسد.

امام جمعه سردشت نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: دانش آموزان سرمایه های اجتماعی این مملکت هستند و توجه به آموزش و تربیت آنها در صدر بسیاری از امورات قرار دارد.

ماموستا محمد واوی افزود: بافت نامتناسب رشد این شهر به شکلی است که شاهد توزیع ناعادلانه فضای آموزشی در آن هستیم و ساخت چنین مدرسه ای در این مکان یکی از ارزشمندترین کارها است.

وی با انتقاد از تاخیر چندین ساله در برخی از پروژه های شهرستانی پس از کلنگ زنی آنها گفت: برخی از کلنگ زنی ها به فراموشی سپرده می شوند و امیدوارم مسئولان با همت و تلاششان در زمان تعیین شده این طرح را تحویل و تجهیز کنند.

بر اساس این گزارش ، ۲۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز در سالتحتصیلی جدید مشغول تعلیم و تربیت در سطح شهر و روستای سردشت هستند اما کمبود کلاسهای درس و تخریبی بودن مدارس از مشکلات بارز آموزشی در این شهرستان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه ۱۲ کلاسه در سردشت کلنگ زنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..