تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412481

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل خبر داد؛

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز ساعت 10 صبح فردا در مسجد جامع شهر ایردموسی برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدارشکر عبدی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل خبر داد و اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز ساعت 10 صبح پنجشنبه 5مهر در مسجد جامع شهر ایردموسی برگزار خواهد شد.

وی افزود:  سخنران این یادواره حجت الاسلام سید سیاح و مداح نیز حسن فتحی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام  و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه یک امر اساسی است که در این راستا برگزاری یادواره شهدا امری مهم به شمار می رود.

وی تاکید کرد: برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه به حد اعلی رساند که این مسئله به توجه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نیاز دارد.

عبدی گفت: در دوران جنگ اقتصادی کنونی می‌توان با داشتن علم روز نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی و در مقابل هجمه‌های دشمنان به شکل مناسب و قابل قبول عمل کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره شهدای بخش سبلان و شهدای حادثه تروریستی اهواز در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..