تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران

مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملی ایران به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش شمانیوز، متقاضیان خرید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این مزایده، از تاریخ 4 مهرماه امسال می‌توانند با مراجعه به بخش مناقصه و مزایده سایت بانک به آدرسwww.bmi.ir و یا اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک به نشانی تهران، میدان نیاوران، خیابان شهید باهنر، پلاک 63، طبقه چهارم از اطلاعات آن آگاهی یابند.

همچنین شماره تماس 26254876 پاسخگوی سوالات احتمالی است.

لازم به ذکر است، اطلاعات مزایده و مشخصلات املاک مازاد از تاریخ مذکور در روزنامه های همشهری، دنیای اقتصاد، ایران و جام جم نیز اطلاع رسانی خواهند شد.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..