تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاپوشانی به سبک والیبال/ گلچین خبرنگاران برای دعوت در نشست خبری!

لاپوشانی به سبک والیبال/ گلچین خبرنگاران برای دعوت در نشست خبری!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون والیبال بعد از شاهکار تیم ملی در رقابت های جهانی والیبال، این بار با برگزاری نشست خبری و دعوت از رسانه های موافق گاف بزرگی داد و با یک تفکر عصر حجری مخالف ها را از نشست خبری حذف کرد البته از افراد بازنشسته این تفکرات بعید نیست، دعوت گزینشی برای حضور رسانه ها در نشست خبری نشان می دهد یک جای والیبال که نه، صد جای آن می لنگد و مطمئن باشید بار کج به منزل نمی رسد و ماه پشت ابر نمی ماند.

آقایان رفتنی بهتر می دانند که باید صندلی را به فرد لایق تری واگذار کنند که اگر غیر از این بود نیازی به گزینش خبرنگاران برای دعوت به نشست خبری نبود.

عملکرد ضعیف فدراسیون والیبال در این برهه از زمان قطعا قلم موافق و هم پوشان می خواهد که متاسفانه یا خوشبختانه ما و 2 خبرگزاری دیگر از این قلم ها نداریم و به اصطلاح لاک غلط گیر برای عملکرد ضعیف فدراسیون والیبال نیستیم.

بارها گفتیم فدراسیون والیبال تعامل خوبی با رسانه های همراه دارد و این روال از دیر باز در فدراسیون والیبال بوده است و به نظر می رسد در دوره جدید هم تغییر ناپذیر است.

قلم ما فروشی نیست و قرار نیست برای بقای صندلی رئیس احتمالا بازنشسته والیبال مطلب بنویسیم،وظیفه ما اطلاع زسانی است و رسالت خود را انجام خواهیم داد.

والیبال نیاز به خون تازه دارد هم در بحث فنی و هم در بخش اداری و مهمتر از همه رسانه ای ،تا زمانیکه با لاپوشانی های رفاقتی کار پیش برود سنگ روی سنگ بند نمی شود.

ما برای جواب سوالاتمان در نشست خبری راه های دیگر هم داریم، نشست گزینشی ارزانی فدراسیون والیبال و دوستان همراه!

بیشتر بخوانید:

عطایی: بی‌انگیزگی آفت تیم ملی والیبال است!

سقوط آزاد والیبال در وارنا / کولاکوویچ روی دور کُند!

نادی: نمره قبولی به کادر فنی تیم ملی والیبال نمی‌دهم/ عملکرد بازیکنان در سطح آسیا قابل قبول است، اما در سطح جهانی خوب نیست

انتهای پیام/

نشست خبری فدراسیون والیبال با حضور رسانه های گزینشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاپوشانی به سبک والیبال/ گلچین خبرنگاران برای دعوت در نشست خبری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..