تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکیسا:باید با الگوبرداری از کشورهای پیشرفته در فوتبال پایه تحول ایجاد کنیم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از  فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا که طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه انتخاب شد و در این مورد گفت: در جامعه ورزش فرد ناشناخته‌ای نیستم و همگان به خوبی می‌دانند که از خانواده‌ای ورزشی و البته دارای تحصیلات آکادمیک وارد فوتبال شدم. همچنین همه به خوبی می‌دانند که اهل تملق نیستم و همیشه با صراحت حقیقت را می‌گویم. امروز می‌خواهم از تاج و ساکت به شکل ویژه تشکر کنم که به فوتبالیست‌های تحصیل کرده در ساختار اجرایی و مدیریتی فدراسیون فوتبال اعتماد کردند و قطعا نتیجه این اعتماد را می‌بینند.

مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های خودش در این بخش گفت: با شناخت و برنامه‌های زیادی وارد این حوزه شده ام و پیشنهادات خودم را به زودی به دبیرکل محترم فدراسیون ارائه می‌دهم. ما باید با الگوبرداری صحیح از روند حرکت فوتبال پایه در کشور‌های پیشرفته گام‌های موثری برداریم و در فوتبال پایه ایران که سرشار است از استعداد‌های درخشان تحول ایجاد کنیم. بسیاری از طرح‌ها و پیشنهادات را در این خصوص جمع آوری کرده ام که می‌تواند موجب حمایت باشگاه‌ها از فوتبال پایه شود. در واقع باشگاه‌ها با بسته‌های الزامی یا تشویقی مناسب به شکل دیگری در سطح فوتبال پایه سرمایه گذاری می‌کنند که از سویی موجب صرفه جویی در هزینه‌های آن‌ها خواهد شد و از سویی به تقویت فوتبال پایه ما کمک می‌کند. قطعا با استفاده از تجارب و دانش همکاران و پیشکسوتان محترم می‌توانیم در این بخش اقدامات اثرگذاری انجام دهیم که موجب پیشرفت و گسترش هرچه بیشتر فوتبال پایه در کشور باشیم.

نکیسا در ادامه گفت: امروز ماجدی در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تحولی ایجاد کرده که به خوبی نمایان است. ابراهیم شکوری به عنوان معاون دبیرکل در فدراسیون فعالیت می‌کند و بسیار پرتلاش است، حسین عبدی در حوزه فوتبال بانوان مشغول شده که قطعا اثرگذار خواهد بود و من هم به خواست خدا امیدوارم بتوانم در حد توان خودم در حوزه توسعه فوتبال پایه تاثیر داشته باشم و وظایف خودم را انجام بدهم. اما فراموش نمی‌کنم که رئیس و دبیرکل امروز فدراسیون فوتبال با رویکرد مدیرسازی چه خدمتی به فوتبال کشور می‌کنند. عقیده دارم اعتماد کردن به فوتبالیست‌های سابقی که تحصیلات آکادمیک داشته اند به آینده فوتبال ایران کمک می‌کند و این اتفاق ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید:

 اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره لباس های تیم ملی 

فدراسیون فوتبال و استفاده از برند داخلی برای تیم های پایه

سفر نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به ازبکستان

انتهای پیام/

اظهارات نکیسا درباره تیم های فوتبال پایه ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکیسا:باید با الگوبرداری از کشورهای پیشرفته در فوتبال پایه تحول ایجاد کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..