تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی از مسکن‌های شیمیایی با گیاهی خوشبو/ ریزش مو را با این خوراکی‌ها درمان کنید/ ضربه فنی دیابت با نوشیدنی تند/ اعصابتان را با روشی آسان تقویت کنید

محققان معتقد هستند که اسنفاج سرشار از آهن است و به درمان کم خونی کمک شایانی می‌کند و می‌توان از آن در درمان بیماری‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

راهی ساده برای کاهش ریزش مو

این روز‌ها ریزش مو یکی از دغدغه‌های بسیاری افراد شده است و اصولا به دنبال راهی برای کاش این ریزش هستند، محققان طب سنتی راه‌های مختلفی را برای کاهش ریزش مو معرفی کرده‌اند، گیاهان معجزه آسایی وجود دارد که این ریزش را کاهش می‌دهند و حتی از ریزش و سفید شدن موی سر جلوگیری می‌کنند، مالت جو، آمله هندی، هلیله سیاه، جوانه ماش، جوانه گندم، جوانه شبدر، سبوس گندم و سبوس برنج از مواردی است که به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.

///

معجزه مصرف یک قاشق سرکه سیب

سیب یکی از میوه‌هایی است که ویتامین و مواد مغذی زیادی دارد و خوردن آن در روز باعث از بین رفتن بسیاری بیماری‌ها می‌شود، زمانی که آب سیب گرفته می‌شود و آن را به سرکه تبدیل می‌کنند به گوارش کمک شایانی می‌کند و یبوست را در بدن از بین می‌برد، همچنین سرکه سیب برای بیماران دیابتی بسیار مفید است و از پیشرفت بیماری جلوگیری می‌کند، از بیماری قلبی پیشگیری می‌کند، علاوه بر این سرکه سیب باعث سم زدایی کلیه‌ها می‌شود و از بروز یبوست جلوگیری می‌کند، گرفتگی بینی را رفع و به کاهش وزن کمک می‌کند.

///

خواص نعناع

نعنا گیاهی خوش بو و خوش طعم است که برای درمان بسیاری بیماری‌ها از جمله بیماران با روده تحریک پذیر مفید است؛ خوب است بدانید این گیاه احتمال بروز زخم اثنی عشر را کاهش می‌دهد و مشکلات گوارش را درمان می‌کند، بسیاری افراد گیاه نعنا را به طور عادی نمی‌توانند مصرف کنند و از عرق آن استفاده می‌کنند، عرق نعنا ضد دل درد، ضد ترشی و ضد نفخ است و بسیاری افراد از آن به عنوان یک مسکن استفاده استفاده می‌کنند همچنین این گیاه یک ضد عفونی کننده است و به افزایش اشتها کمک شایانی می‌کند، علاوه بر این ضد دل پیچه و باد شکن است.

///

خواص آب اسفناج

اسفناج گیاهی سرشار از ویتامین، مواد معدنی و آهن است که با مصرف آن بسیاری بیماری‌ها دربدن درمان می‌شود؛ برخی افراد نمی‌توانند اسفناج  را به عنوان سبزی مصرف کنند و آن را یا به صورت پوره یا  آب مصرف می‌کنند، یا به صورت ترکیبی در برخی مواد از خواص آن بهره می‌برند، خوب است بدانید که اسفناج دارای مواد مغذی با ارزش و آنتی اکسیدان‌های زیادی است،  همچنین اگر آب اسفناج را با آب سبزیجات دیگر ترکیب کنید خواص این سبزی چند برابر می‌شود از جمله به درمان یبوست و کم خونی کمک می‌کند و دیابت را ریشه کن و فشار خون را کاهش می‌دهد.

///

خواص جینسینگ

جینسینگ خواص درمانی فراوانی دارد و یکی از محبوب‌ترین دارو‌های گیاهی به‌شمار می‌رود، یکی از گیاهان نیروزا و مقوی است، همچنین این گیاه یک ماده بسیار مفید برای سلامتی است که به مدت هزاران سال است در طب سنتی چینی استفاده می‌شود، خوب است بدانید که این گیاه به عنوان یک داروی ضدیائسگی، تقویت اعصاب، تنظیم فشار خون، چاق کننده، مقوی بدن و خون ساز و انرژی ساز استفاده می‌شود.

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی از مسکن‌های شیمیایی با گیاهی خوشبو/ ریزش مو را با این خوراکی‌ها درمان کنید/ ضربه فنی دیابت با نوشیدنی تند/ اعصابتان را با روشی آسان تقویت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..