تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان محبوب Fallout 76 می‌خواهد تا پایان دنیا زنده بماند!

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی‌های رایانه ای امروزه بخش عظیمی از زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند تا حدی که در کمترین گوشی هوشمندی است که حداقل یک یا چند بازی رایانه ای نصب نباشد. این بازی‌ها علاوه بر اینکه ساعات خوشی را برای کاربران به همراه دارند باعث آموزش و رشد بخش‌های مختلف ذهن نیز می‌شوند.

در کنار بازی گوشی‌های هوشمند، بازار صنعت ویدئو گیم و بازی‌های کنسول های مختلف نیز بسیار داغ است. یکی از شرکت‌هایی که به صورت مستقیم برای کنسول‌های هوشمند و رایانه های شخصی اقدام به تولید بازی می‌کند، شرکت بتسدا است. این شرکت عناوین بزرگ و مشهوری از جمله The Elder Scrolls ، DOOM و Dishonored را در کارنامه دارد.

یکی دیگر از بازی‌ها و فرنچایزهای پرطرفدار شرکت بتسدا عنوان محبوب Fallout است، بازی رایانه ای که با قابلیت جهان باز یا همان Open World در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و با داستانی جذاب و ویژگی بارزی مانند اثرپذیری بالای محیط گرافیکی بازی، سعی در جذب مخاطب دارد.

در جشنواره E3 سال جاری میلادی و در کنفرانس مخصوص شرکت بتسدا شاهد معرفی نسخه جدیدی از فرنچایز فال‌اوت با نام Fallout 76 بودیم که نظر بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. حال که پس از گذشت سه سال، دوباره شاهد معرفی نسخه جدیدی از بازی Fallout  هستیم، اخبار و گزارش‌های زیادی درباره این بازی پرطرفدار عرضه می‌شود.

در یکی از جدیدترین گزارش‌ها مسئولان بتسدا اعلام کرده‌اند که قصد دارند پایان این بازی را باز بگذراند. این به معنای Open World بودن بازی نیست و اندکی با آن تفاوت دارد. منظور اصلی مسئولان بتسدا این است که قصد دارند بازی را به گونه ای پیش ببرند که هرچند مدت یکبار دی ال سی و نسخه جدیدی برای Fallout 76 عرضه شود تا مانع از مردن این بازی شود.

این موضوع دقیقا شبیه همان چیزی است که در عنوان Skyrim داشتیم، چراکه پس از مدتی دی ال سی های مختلفی برای آن عرضه شد و از طرف دیگر شاهد عرضه عنوان آنلاین آن بودیم، و هنوز بعد از گذشت 7 سال از عرضه نسخه اولیه بازی یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim شاهد به روز بودن این عنوان هستیم.

بیشتر بخوانید: تیزر رسمی OnePlus 6T با حضور آمیتا باچان منتشر شد 

انتهای پیام/

بازی محبوب Fallout 76 شرکت بتسدا با عرضه دی ال سی و داستان های جدید زنده خواهد ماند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان محبوب Fallout 76 می‌خواهد تا پایان دنیا زنده بماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..