تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 2500 میلیارد تومان تسهیلات به فناوری های نوین توسط پست بانک ایران

پرداخت 2500 میلیارد تومان تسهیلات به فناوری های نوین توسط پست بانک ایرانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خسرو  فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در  جلسه کارگروه مشترک پست بانک، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی با ارائه گزارشی از توانمندی های پست بانک، بخش ICT را از بخش های پر ظرفیت اقتصاد کشور دانست و گفت: پست بانک در توسعه صندوق های خطر پذیر و تامین مالی طرح های ICT فعال است.

وی افزود: پست بانک به عنوان عضو دائم کارگروه اشتغال دولت، عملکرد خوبی در حوزه توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم دارد و هر خدمتی که مردم شهر می گیرند در حوزه پولی و بانکی، ما در روستاها هم ارائه می کنیم.

مدیرعامل پست بانک  با اشاره به نصب حدود ATM  دو هزار در روستاها تصریح کرد: پست بانک از نظر شفافیت هم یکی از بانک های برتر کشور است .

فرحی تامین مالی طرح های حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت های این بانک دانست و افزود: برای رونق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون حدود 2500 میلیارد تومان به حوزه ICT تسهیلات داده ایم .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 2500 میلیارد تومان تسهیلات به فناوری های نوین توسط پست بانک ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..