تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«راند چهارم» آبان ماه کلید می‌خورد/ فیلمی ملتهب از علیرضا امینی

«راند چهارم» آبان ماه کلید می‌خورد/ فیلمی اکشن و ملتهب از علیرضا امینیعلیرضا امینی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به زودی فیلمنامه «راند چهارم» را جلوی دوربین می‌برم.

وی افزود: این فیلم به کارگردانی خودم و نویسندگی مشترک با مهدی کوشکی است و مرتضی شایسته تهیه کنندگی آن را عهده دار خواهد بود. همچنین علی نبوی به عنوان دستیار اول و برنامه ریز حضور دارد.

کارگردان «هفت دقیقه تا پاییز» عنوان کرد: فیلمنامه «راند چهارم» را همین هفته برای دریافت پروانه ساخت ارائه می‌دهیم و پیش تولید و رایزنی با بازیگران و عوامل شروع شده است.

امینی با اشاره به موضوع و زمان آغاز فیلمبرداری «راند چهارم» بیان کرد: موضوع این اثر اجتماعی و دارای فضایی خیابانی و می‌توانم بگویم ملتهب‌ترین فیلمم است. زمان آغاز فیلمبرداری هم نیمه اول آبان ماه خواهد بود.

گفتنی است؛ آخرین فیلم بلند سینمایی علیرضا امینی، عاشقانه و شاعرانه «من دیوانه نیستم» بود. علیرضا امینی پیش از این نامه‌های باد، کنار رودخانه، دانه‌های ریز برف، زمان می‌ایستد، فقط چشم هاتو ببند، استشهادی برای خدا، هفت دقیقه تا پاییز، انتهای خیابان هشتم، سقوط آزاد، بلوک ۹ خروجی ۲، دلتا ایکس را ساخته است.

مهدی کوشکی هم از نویسندگان، بازیگران و کارگردان‌های حوزه تئاتر است و یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «لانتوری» را برعهده داشت. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««راند چهارم» آبان ماه کلید می‌خورد/ فیلمی ملتهب از علیرضا امینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..