تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب ساخت سریال ۹۰ قسمتی به تهیه کنندگی مهران مهام

تکذیب تهیه کنندگی مهران مهام برای سریال «دل خوش»/ خبر ساخت این سریال در ۹۰ قسمت صحت نداردغلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اخبار منتشر شده درباره ساخت سریال «دل خوش» گفت: این سریال هنوز به مرحله انتخاب تهیه کننده نرسیده است و فقط طرح پیشنهاد شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا مهران مهام تهیه کننده این سریال خواهد بود، اظهار کرد: مهران مهام جزو تهیه کنندگان با سابقه تلویزیون است؛ اما سریال دل خوش به تهیه کنندگی ایشان تولید نخواهد شد.

الماسی همچنین بیان کرد: ما در حال حاضر سریال طنز «روزهای خوش» را در مرحله نگارش داریم و قرار است مهران مهام تهیه کنندگی این سریال را به نویسندگی امید سهرابی بر عهده داشته باشد.

گفتنی است؛ سریال «روزهای خوش» طنزی اجتماعی است که نویسندگی آن را امید سهرابی بر عهده دارد و در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب ساخت سریال ۹۰ قسمتی به تهیه کنندگی مهران مهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..