تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هند همچنان از ایران نفت می‌خرد

۷۷۶۷۳۵

۲۹۲ بازدید

یک منبع آگاه دولت هند روز چهارشنبه به «رویترز» خبر داد که دولت هند هیچ وقت به پالایشگاه‌های نفتی این کشور نگفته واردات نفت خام از ایران را متوقف کنند.

خبرگزاری ایلنا: یک مقام بلندپایه دولت هند خبر دستور دولت به پالایشگاه‌های نفتی برای توقف خرید نفت خام از ایران را تکذیب کرد و گفت: سیاست‌های انرژی ما وابسته به نظر کشور ثالث نیست.

یک منبع آگاه دولت هند روز چهارشنبه به «رویترز» خبر داد که دولت هند هیچ وقت به پالایشگاه‌های نفتی این کشور نگفته واردات نفت خام از ایران را متوقف کنند.

«رویترز» مدعی شده این در حالی است که اکثر پالایشگاه‌های نفت هندی خرید نفت از ایران را در آستانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران در چهارم نوامبر، قطع کرده‌اند.

این منبع آگاه گفت: ما روابط خوبی با ایران و آمریکا داریم و تصمیم‌های ما در حوزه انرژی وابسته (به هیچ کشوری) نیست.

رویترز نوشت: هند روابط دیپلماتیک نزدیکی با ایران دارد. این کشور در پروژه بندر چابهار در ایران که یک بندر استراتژیک است، نقش مهمی دارد. با این حال همزمان، این کشور روابط نزدیکی با آمریکا دارد و توافقات امنیتی بین دو کشور اخیرا به امضا رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هند همچنان از ایران نفت می‌خرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..