تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در نیشابور

ارائه تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در نیشابورعلیرضا نوروزی کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه آماده معرفی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات ویژه دولتی می‌باشد.


علیرضا نوروزی افزود: متقاضیان وام مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری و رسانه می‌توانند در بیش از ۳۰۰ رشته شغلی در فرهنگ، هنر، رسانه، it، سمعی وبصری وامورسینمایی اقدام نمایند.


وی افزود: متقاضیان رشته‌های فرهنگ، هنر، رسانه، به صورت مستقل یا پشتیبان ثبت نام کنند و پس از آن با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورنسبت به تکمیل پرونده اقدام و از امکانات و تسهیلات به صورت وام‌های خوداشتغالی کم بهره استفاده کنند.


نوروزی گفت: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب طرح مستقل و پشتیبان با هدف استفاده بهینه از مشاغل خانگی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیشابور پرداخت می‌شود و این وام بعد از تایید بازرسین از محل ایجاد کار پرداخت با بهره ۴ درصد خواهد بود.


وی عنوان کرد: مشاغل پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله و مشاغل مستقل تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با چهار درصد سود و بازپرداخت ۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام// س. ح

ارائه تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در نیشابور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..