تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت مدرسه برکت در استان کردستان به بهره برداری رسید

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیین افتتاح هفت باب مدرسه بنیاد برکت در استان کردستان امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی استاندار کردستان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی برگزار شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان در این آیین گفت: امروز در سطح کشور به صورت همزمان 110 مدرسه با 541 کلاس درس با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس درمراکز استان های کشور به بهره برداری می رسد.
مهدی طالبی افزود:از این تعداد واحد آموزشی هفت مدرسه با 46 کلاس درس در مناطق محروم استان کردستان ساخته شده است.
وی بیان کرد:این هفت مدرسه در مجموع 46 کلاس درس دارند و با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان ساخته شده اند.
 طالبی افزود:2 باب مدرسه هر کدام با 2 کلاس درس در روستاهای زلی و نمشیر شهرستان بانه، یک مدرسه 15 کلاسه شاهد در شهرستان قروه و یک مدرسه 6 کلاسه در روستای عیسی آباد سنندج قرار دارد.
وی اظهار داشت: سه مدرسه نیز مربوط به شهرستان کامیاران است که شامل یک مدرسه سه کلاسه در روستای دره ویان علیا، یک مدرسه سه کلاسه در روستای پشته و یک مدرسه 15 کلاسه در شهر کامیاران است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت مدرسه برکت در استان کردستان به بهره برداری رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..