تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید تیرآهن بال پهن اچ ۳۰ در ذوب آهن اصفهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  منصور یزدی زاده  مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: در مرحله اول اجرای این طرح، 600تن از این محصول تولید و روانه بازارهای داخلی شد.

به گفته وی، این پروفیل بال پهن در اسکلت فلزی ساختمان های بلند مرتبه، پل سازی و خرپای سوله های صنعتی کاربرد دارد.

یزدی زاده اضافه کرد: سالانه بیش از 800هزار تن تیر ورق برای استفاده در اسکلت فلزی ساختمان های بلند مرتبه در کشور استفاده می شود اما استفاده از آن غیراستاندارد است.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: با تولید این میزان پروفیل در کارگاه نورد 650و500 کارخانه ذوب آهن، کشور از واردات این محصول بی نیاز می شود و ساختمان های بلند مرتبه نیز با پروفیل های استاندارد طراحی و ساخته می شود.

یزدی زاده به کیفیت خوب پروفیل تولیدی اشاره کرد و افزود: شمش این پروفیل در کارخانه ذوب آهن از ذوب سنگ معدن تهیه می شود که به دلیل عیار بالا از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است.

کارخانه ذوب آهن اصفهان پس از فولادمبارکه بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور است.

انتهای پیام/س

تولید تیر آهن در ذوب آهن اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید تیرآهن بال پهن اچ ۳۰ در ذوب آهن اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..