تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری منصوب شد

مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری منصوب شدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی حکمی از سوی کوروش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، امیرحسین شفیعی به عنوان مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای این مرکز منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود بر اساس اهداف و اولویت‌های حوزه هنری و با شناسایی هنرمندان توانا و گروه‌های نمایشی فعال و با برنامه‌ریزی مدون و کاربردی نسبت به تولید آثار درخشان صحنه‌ای و همچنین اجرای منظم و موفق آن‌ها در تماشاخانه‌های حوزه هنری و سایر تماشاخانه‌ها، اقدامات موثر و شایسته‌ای را شاهد باشیم. توفیق و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

شفیعی که هم‌اکنون مدیریت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری را نیز به صورت هم‌زمان برعهده دارد، کارنامه خوبی در تئاتر کشور از جمله تئاتر خیابانی از خود به جای گذاشته و تاکنون حضوری جدی در جشنواره‌های مختلف تئاتر کشور همانند دبیری چند دوره از همایش تئاتر مردمی خرداد، مدیر بخش تئاتر خیابانی پانزدهمین جشنواره مقاومت، دبیر اجرایی بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران و ... داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..