تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بررسی ظرفیت های گردشگری منطقه اروند

برگزاری همایش بررسی ظرفیت های گردشگری منطقه اروند

استان‌ها > خوزستان - مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری دیگر نهادهای فعال در این عرصه به مناسبت روز جهانی گردشگری برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند: به منظور ارتقاء فرهنگ و دانش و آگاهی عمومی منطقه در باب گردشگری و تأثیر آن بر ابعاد مختلف حیات جامعه بویژه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی این سازمان با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر به مناسبت این ایام اقدام به برگزاری همایش بررسی ظرفیت های گردشگری منطقه با محور ظرفیت های گردشگری مذهبی«راهپیمایی عظیم اربعین حسینی» و مفهوم صنعت گردشگری و انواع آن، معرفی جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری، در روز چهارشنبه چهارم مهر ماه نموده است.

این همایش از ساعت ۱۰الی ۱۳ در محل اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار خواهد شد.

در همین راستا و به خاطر مصادف بودن این روز با ۵ مهر؛ سالروز شکست تاریخی حصر آبادان؛ این مدیریت در اقدامی دیگر با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان و حوزه هنری استان خوزستان به برگزاری نمایشگاه عکسی با موضوع دفاع مقدس در روزهای سوم و چهارم مهر ماه در موزه آبادان اقدام نموده که علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه دیدن کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بررسی ظرفیت های گردشگری منطقه اروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..