تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کانکسی در شهرستان شادگان برچیده می‌شود

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان: مدارس کانکسی در شهرستان شادگان برچیده می‌شود

استان‌ها > خوزستان - مهر نوشت: مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان، گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا پایان سال تحصیلی جاری تمامی مدارس کانکسی برچیده خواهد شد.

بهزاد جعفر زاده اظهارکرد: تنها دو مدرسه کانکسی درسطح شهرستان است که این مدرسه ها نیز در کمترین زمان ممکن احداث و تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به تحصیل ۳۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان، گفت: دو مدرسه کانکسی در شهرستان شادگان وجود دارد که با احداث مدارس مناسب، درسال جاری، مدارس کانکسی در این شهرستان برچیده می‌شوندو برای سال آینده مدارس کانکسی درسطح شهرستان شادگان وجود نداشته باشد.

جعفر زاده با بیان اینکه مهمترین اولویت سازمان نوسازی مدارس، ارتقای شاخص های کیفی فضای آموزشی مدارس است، گفت: توجه به توسعه و بهسازی فضاهای آموزشی نقش مهمی در بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان دارد.

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان در پایان گفت: مشارکت خیران در ساخت مدرسه و تامین فضای آموزشی بی بدیل است و بدون کمک آنها هرگز قادر به تامین نیازهای تحصیلی نبودیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کانکسی در شهرستان شادگان برچیده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..