تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آخوندی» هفته آینده یا استعفا می‌دهد یا برکنار می‌شود

یک منبع آگاه در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده یا آقای آخوندی شخصاً استعفا می‌دهد یا رئیس جمهور وی را برکنار خواهد کرد.

به گزارش شمانیوز: یک منبع آگاه در کمیسیون عمران مجلس که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته آینده پیش از آنکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح شود، وی از سوی رئیس جمهور برکنار شده و یا شخصاً استعفا می‌دهد.

این منبع آگاه افزود: همزمان، لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی و درخواست تشکیل «وزارت مسکن» به مجلس ارائه خواهد شد و پس از آن، دولت دو وزیر به مجلس معرفی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آخوندی» هفته آینده یا استعفا می‌دهد یا برکنار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..