تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنج فیلم اکران پاییزی را بشناسید+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکران پاییزی سینما با نمایش پنج فیلم جدید از امروز آغاز شد که سهم فیلم های کمدی یک اثر و فیلم های اجتماعی چهار اثر است.

«مغزهای کوچک زنگ زده»، «سوفی و دیوانه»، «هشتک»، «عرق سرد»، «جاده قدیم» از جمله فیلم های اکران پاییزی است که  از میان این آثار به جز هشتک که اثری کمدی است بقیه در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور داشتند و بیش از همه «مغزهای کوچک زنگ زده» مورد توجه قرار گرفت.


در این گزارش به معرفی این فیلم ها می پردازیم.

مغزهای کوچک زنگ زده

«مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی است.

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی و فرهاد اصلانی با معرفی مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاءالدینی، معین شاه‌چراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تیام منیری، تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان بازی می کنند.

برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری ، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم هنر و تجربه ، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه ، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از تماشاگران سهم این فیلم از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

پنج فیلم اکران پاییزی را بشناسید+ تصاویر


سوفی و دیوانه

«سوفی و دیوانه» درامی عاشقانه و متفاوت است که فیلمنامه آن توسط مهدی سجاده چی و مهدی کرم پور به نگارش در آمده و پس از عاشقانه «پل چوبی» پنجمین فیلم کرم‌پور در مقام کارگردان است که ساختاری متفاوت دارد.

امیر جعفری و به آفرید غفاریان بازیگران اصلی این فیلم هستند و بازیگران دیگری چون محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

رضا یزدانی خواننده شناخته شده ایرانی نیز در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارد و دومین همکاری خود با کرم پور را پس از اپیزود «تهران سیم آخر» از فیلم «طهران تهران» تجربه می کند.

پنج فیلم اکران پاییزی را بشناسید+ تصاویر


هشتک

«هشتک» فیلمی کمدی است که مقصود جباری و محمد علی کیانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند و کارگردانی آن بر عهده رحیم بهبودی فر است.

در این فیلم، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه‌خواه، حدیث فولادوند، محمد علی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سید جواد هاشمی بازی می‌کنند.

همچنین آرتین پشنگ، امیر علی نیازی، محمد مهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در آن حضور دارند.

عرق سرد

فیلم سینمایی «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی است که به ماجرای یک فوتبالیست زن می پردازد.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی از جمله بازیگران اصلی «عرق سرد» هستند.

گفتنی است؛سهیل بیرقی پیش از این کارگردانی فیلم سینمایی«من»را برعهده داشت.

این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد ، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.


جاده قدیم

فیلم سینمایی «جاده قدیم» آخرین اثر بلند سینمایی منیژه حکمت در مقام کارگردانی است.

در این فیلم بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش، لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری، بانیپال شومون، پوریا رحیمی، هدی زین العابدین‌ و پرویز پورحسینی حضور دارند.

در خلاصه داستان آن آمده است: «در شب سال نو مینو به خانه باز نمی‌گردد.

حالا باید منتظر ماند و دید این فیلم ها چه موفقیتی را در گیشه سینما دارند و چه تعداد مخاطب را به سالن های سینما می کشانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنج فیلم اکران پاییزی را بشناسید+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..