تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یدالله صمدی یکی از خوش‌اخلاق‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران بود

یدالله صمدی یکی از خوش‌اخلاق‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران بودکوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزهحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تسلیت به دلیل درگذشت یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون گفت: صمدی یکی از کارگردان‌های خوب کشورمان بود که من فقط ۴ ماه تجربه همکاری با او را در «شوق پرواز» داشتم.

وی افزود:صمدی از جمله کارگردان های خوش اخلاق و اهل گفتگو بود و امروز سینمای ایران و جامعه هنری یکی از خوش‌اخلاق‌ترین کارگردان های خودش را از دست داد.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: یدالله صمدی در این روزهای اخیر خیلی ساکت و کم کار بود و ما نیز متاسفانه وقتی کسی کم کار باشد به سراغ آن نمی رویم و او را فراموش می کنیم.

تهامی در پایان ضمن تسلیت به خانواده صمدی گفت: کسی مثل یدالله صمدی آثار خوب و قابل دفاعی در کارنامه خود دارد که برای هر کدام از فیلم های آن می شود ساعت ها صحبت کرد‌.

انتهای پیام/

تسلیت کوروش تهامی برای درگذشت یدالله صمدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یدالله صمدی یکی از خوش‌اخلاق‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..