تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه هلند به تهران آمد

۳۳۱ شیء تاریخی موزه درنتس برای ۶ ماه در قالب برپایی نمایشگاه «باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس» به موزه ملی ایران رسید.

جبرئیل نوکنده، مدیر کل موزه ملی ایران با اعلام این خبر افزود: این اشیای تاریخی یکشنبه اول مهر از کشور هلند همراه با کارشناسان موزه درنتس به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد و تحت حفاظت ویژه به موزه ملی ایران منتقل شد.

او با بیان اینکه پس از پایان چیدمان آثار، نمایشگاه آن سه شنبه ۱۰ مهر با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور افتتاح می شود، افزود: آثار این نمایشگاه شامل ۳۳۱ ظرف سفالین و فلزی، ابزار سنگی، زیورآلات، مومیایی طبیعی انسان، تابلو نقاشی، سفال و آثار دیگر است که در سه بخش باستان شناسی، سفال و نقاشی های قرون ۱۹ و ۲۰ هلند به نمایش درمی آید.

پیش از این ایران در قالب نمایشگاه «ایران: مهد تمدن» از ۲۶ خرداد، ۱۹۶ شیء تاریخی از موزه ملی ایران از ۶۰ مکان باستانی کشور را به مدت پنج ماه به هلند فرستاد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه هلند به تهران آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..