تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور قرار کفالت و وثیقه برای 4نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، شعبه بازپرسی دادسرای امور ارشاد، 6 نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین را با شکایت ناظم همین مدرسه که هم اکنون 10 سال محکومیت حبس خود را طی می‌کند، احضار کرده است.

ناظم مدرسه معین از 6 نفر از اولیای دانش آموزان شکایت کرده و مدعی شده اولیای دانش آموزان در زمان دستگیری، او را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده‌اند.

به دنبال این شکایت، شعبه بازپرسی 6 تن از اولیا را احضار کرده که تا کنون چهار نفر از آنها در دادسرا حضور یافتند.

پس از حضور اولیا و اخذ توضیحات از آنها، شعبه بازپرسی برای 3 نفر از اولیای دانش آموزان قرار کفالت و برای یکی از اولیا، قرار وثیقه به خاطر اتهام اخلال در نظم عمومی صادر کرده است.

هنوز اولیای دو تن از دانش آموزان در شعبه بازپرسی حاضر نشده‌اند و پس از حضور این افراد و تکمیل تحقیقات، پرونده مدیر مدرسه معین نیز به همراه این پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.  اتهام مدیر مدرسه معین «عدم نظارت و اعلام جرم به موقع» است.

هفتم خرداد امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد؛ خبری که به‌سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

به دنبال این موضوع، پرونده قضایی در دادسرای امور ارشاد تشکیل و برای ناظم مدرسه معین، به اتهام کودک‌آزادی و تشویق به فساد و فحشا کیفرخواست صادر و دادگاه نیز متهم را به 10 سال حبس، 74 ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور قرار کفالت و وثیقه برای 4نفر از اولیای دانش آموزان مدرسه معین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..