تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن «آغاز قرآن کلاس اولی‌ها» در استان کردستان برگزار می شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیقه عبدالهی از برگزاری مراسم جشن آغاز آموزش رسمی قرآن دانش‌آموزان پایه اول در کلیه مدارس ابتدایی استان خبر داد و گفت: این فعالیت همانند سال‌های گذشته در راستای کیفیت‌بخشی به اجرای برنامه‌های قرآنی، در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم و ایجاد خاطره‌ای شیرین از آغاز رسمی آموزش قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف پیش‌بینی شده این برنامه است، بیان کرد: در این راستا به معلمان توصیه شده که با بکارگیری روش‌های آموزشی نوین و متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان، آموزش قرآن در پایه اول ابتدایی را آغاز نمایند.

عبدالهی افزود: در سال تحصیلی جدید 27 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی مدارس استان کردستان، آموزش رسمی قرآن کریم می‌بینند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: آموزش رسمی قرآن دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی از 15 تا 30 مهرماه جاری  در مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

آموزش قرآن به ۲۷ هزار کلاس‌اولی‌ در مدارس استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن «آغاز قرآن کلاس اولی‌ها» در استان کردستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..