تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری یک باند غیربومی سرقت از منازل در قم

دستگیری یک باند غیربومی سرقت از منازل در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم:کرمی‌،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح استان قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان غیر بومی بودند و به صورت یک باند 3 نفره اقدام به سرقت از منازل استان می کردند.

کرمی عنوان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 نفر عضو این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

رئيس پليس آگاهی قم اضافه کرد: متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند. در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سایر همدستان این باند همچنان ادامه داشته که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

سرقت از منازل در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری یک باند غیربومی سرقت از منازل در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..