تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصناف نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ اقتصادی دارند/ با مخلان و خاطیان در بازار بدون اغماض برخورد شود

ساعت: 09:20 منتشر شده در مورخ: 1397/07/04 شناسه خبر: 1412416

فرماندار میاندوآب گفت: نیاز امروز ما فرهنگ سازی برای مقابله با جنگ اقتصادی است که در این بین نیز اصناف و اتحادیه های صنفی نقش مهمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در میاندوآب که در فرمانداری این شهرستان و با حضور روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد، اظهار کرد: نیاز امروز ما فرهنگ سازی  برای مقابله با جنگ اقتصادی است که در این بین نیز  اصناف و اتحادیه های صنفی نقش مهمی دارند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه آمریکا امروز برای عدم خرید نفت ایران توسط کشورها رایزنی و تلاش می کند، افزود: به حول قوه الهی، مشکلات برطرف شده و دشمنان در توطئه ها و نقشه خود نیز ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در چند ماه اخیر به صورت مرتب در شهرستان میاندوآب تشکیل می شود، گفت: تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ می شود، باید در بازار اعمال شده و از اختلال و سواستفاده سودجویان جلوگیری شود.

امیری با تاکید بر اینکه بازرسی، تعزیرات و دستگاههای نظارتی باید به وظیفه خود در راستای تنظیم بازار به نحو احسن عمل کنند، تصریح کرد: همه موظف هستند بر اساس سیاست های تنظیم بازار به پیش رفته و باید با خاطیان، محتکران و افرادی که سبب اختلال در بازار اقتصادی می شوند، برابر قانون برخورد شود.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و با خاطیان هرکسی که باشند، بدون اغماض و چشم پوشی برخورد شود، حتی اگر آن فرد وابسته به کسی یا جایی باشد.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و اتحاد هم را در مقابل دشمنان و آمریکا حفظ کنیم، افزود: کسانی که در گفته هایشان توهین می کنند، عامل هرج و مرج و تفرقه هستند و باید این را در نظر داشته باشیم که ما در مقابل شهدا پاسخگو هستیم واین را بدانیم که مشکلات حل شدنی است.

امیری در ادامه با تاکید بر تنظیم و کنترل قیمت ها در بازار، گفت: همه ما نقش مهمی در کنترل بازار داریم و نباید بگوییم ” به من چه” و از سوی دیگر دستگاه های مربوطه نیز باید با بازرسی و نظارت بر بازار با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصناف نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با جنگ اقتصادی دارند/ با مخلان و خاطیان در بازار بدون اغماض برخورد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..