تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌رود که به احتمال زیاد وینفرد شفر با تغییرات کمی تیمش را برابر رقیب سنتی به میدان می‌فرستند.

استقلال مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و نساجی مازندران متوقف شده، تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داده و مقابل شاگردان تارتار در پارس جنوبی جم یک بر صفر شکست خورده است تا با کسب ۷ امتیاز در رده یازدهم جدول باشند.

استقلالی‌ها هم محرومی ندارند، اما میثم تیموری، مرتضی آقاخان، محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مارکوس نیومایر ۵ بازیکنی هستند که به دلیل دوران مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال در شهرآورد ۸۸ مهدی رحمتی، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، روح الله باقری، علی کریمی، فرشید باقری، مرتضی تبریزی، همام طارق، پژمان منتظری و وریا غفوری

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد/کفه ترازوی پیروزی به سود استقلال دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال با ترکیبی متفاوت مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..