تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگین کمان لیگ برتر زیر سایه سرخابی ها/یک دربی یک قاره!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی از روز پنج شنبه برگزار می شود که در مهم ترین این بازی ها تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می روند .

پنج شنبه 5 مهر

استقلال  - پرسپولیس؛ ساعت 18:30

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رقیب سنتی خود می رود که آبی پوشان تا به اینجای موفق شدند با کسب 7 امتیاز رده یازدم جدول مسابقات خود را به خود اختصاص دهند .

شاگردان وینفرد شفر تا به اینجای رقابت ها توانستند در 6 بازی انجام شده 1 برد ،4 مساوی،1 باخت ،5 گل زده و 3 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

استقلالی ها در صورت برد در دربی هشتاد و هشتم می توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و در نهایت یک یا 3 پله به بالای جدول صعود کنند اما بازیکنان آبی پوش در صورت باخت و از دست دادن 3 امتیاز حداقل یک پله در جدول پایین می روند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال طبق برنامه های تمرینی شفر برای دیدار روز پنج شنبه حاضر می شوند و در این میان شفر از استفاده 5 بازیکن خود به دلیل مصدومیت محروم است .

میثم تیموری، مرتضی آقاخان، محسن کریمی و داریوش شجاعیان چهار بازیکنی هستند که به دلیل دوران مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

نیومایر هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا در این دیدار غایب است.

تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که این تیم بازیکن محرومی ندارد . آرمین سهرابیان ،میلاد زکی پور و محمد دانشگر 2 اخطاره هستند و طبق قانون جدید تنها بازیکنان 4 اخطاره محروم می شوند .به این ترتیب تیم فوتبال استقلال در برابر رقیب سنتی بازیکنی که محروم باشد را در اختیار ندارد.

استقلالی ها در دیدار هفته هفتم برابر نساجی مازندران به تساوی صفر _صفر رضایت دادند و بر همین اساس شاگردان شفر به دنبال این هستند تا برابر پرسپولیسی ها به برد برسند .

در طرف مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری برانکو توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب 15 امتیاز رده دوم جدول را از آن خود کنند .

شاگردان برانکو همچنین تا هفته هفتم رقابت موفق شدند در 7 بازی انجام شده 4 برد ،3 مساوی،8 گل زده و 2 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

پرسپولیسی ها در صورت برد در دربی 88 مقابل استقلال و کسب 3 امتیاز می توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و صدر را بدست آورند .

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته هفتم مقابل سپید رود رشت موفق شده بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به اتمام برساند و همین امر سبب می شود که شاگردان برانکو با روحیه بالا به مصاف استقلالی ها بروند .

نفت مسجد سلیمان  - سپاهان  ؛ ساعت 20:30

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته با کسب 3 امتیاز رده پانزدهم جدول را از آن خود کند .

بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان همچنین تا به اینجای رقابت موفق شدند 3 مساوی،3 باخت ،1 گل زده ،5 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

نفتی ها با سرمربیگری مرزبان به دنبال این هستند تا در بازی مقابل سپاهان 3 امتیازرا کسب کنند و تا به این ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در بازی هفته هفتم مقابل سایپا با نتیجه 2 بر یک شکست خورده و بدون شک شاگردان مرزبان در بازی با سپاهان به دنبال برد هستند .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

تیم فوتبال سپاهان نیز با سرمربیگری قلعه نویی موفق شده تا به اینجای رقابت ها  در 7 بازی ،3 برد ،4 مساوی،7 گلخورده و 15 گل زده را در کارنامه به ثبت برساند .

سپاهانی ها همچنین توانستند با کسب 13 امتیاز رده سوم جدول رقابت ها را از آن خود کنند.

شاگردان قلعه نویی در صورت برد مقابل نفت مسجد سلیمان می توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

تیم فوتبال سپاهان در هفته هفتم مقابل فولاد در برابر فولاد به برد سه بر یک رسیده و بدون شک شاگردان قلعه نویی در دیدار پیش رو مقابل نفتی ها نیز به دنبال برد هستند .

روز جمعه 6 مهر ماه

تراکتور سازی - استقلال خوزستان ؛ساعت 17:40

تیم فوتبال تراکتورسازی تا به اینجای رقابت ها موفق شده در 7 بازی 2 برد ،4 مساوی،1 باخت ،6 گل زده و 7 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند .

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین توانستند تا هفته هفتم رقابت ها با کسب 10 امتیاز رده 6 جدول را از آن خود کنند .

تیم فوتبال تراکتورسازی با سرمربیگری موقت تقوی در بازی هفته گذشته برابر پدیده به تساوی صفر _صفر رسید و با این وجود تراکتوری ها به دنبال این هستند تا مقابل تیم استقلال خوزستان 3 امتیاز را کسب تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

در طرف مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان با سرمربیگری داریوش یزدی تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر موفق شده با کسب 9 امتیاز رده هفتم جدول را بدست آورند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خورستان همچنین تا به اینجای رقابت ها موفق شدند 2 برد ،3 مساوی،2 باخت ،7 گل زده و 6 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت برسانند .

استقلالی ها در در هفته هفتم برابر ذوب آهن به برد یک بر صفر رسیند و به همین دلیل شاگردان یزدی درصدد هستند تا در بازی مقابل تراکتورسازی 3 امتیاز بازی را کسب تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

ذوب آهن _صنعت نفت آبادان ؛ساعت 18:15

تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگری نمازی موفق شده تا به اینجای رقابت ها در 7 بازی انجام شده 2 برد ،2 مساوی،3 باخت ،7 گل زده و 8 گل خورده را به ثبت برساند .

شاگردان نمازی در بازی هفته هفتم مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و به همین دلیل بازیکنان ذوب آهن به دنبال جبران باخت و کسب 3 امتیاز برابر صنعت نفت آبادان هستند .

ذوبی ها همچنین تا هفته هفتم مسابقات توانستند با کسب 8 امتیاز رده نهم جدول را بدست آورند .

همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سرمربیگری سرجیو توانسته تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر 5 مساوی،2 باخت ،5 گل زده و 7 گل خورده را در کارنامه ثبت کند .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

شاگردان سرجیو تا به اینجای رقابت ها با کسب 5 امتیاز رده چهاردهم جدول را از آن خود کردند .

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هفتم مقابل پیکان با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کردند و در حال حاضر صنعت نفتی ها در صدد هستند تا با جبران شکست و کسب 3 امتیاز مقابل ذوب آهن جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

نساجی مازندران  - سایپا ؛ساعت 18:15

تیم فوتبال نساجی مازندران با سرمربیگری جواد نکونام در هفته هفتم مقابل استقلال تهران به تساوی صفر _صفر رضایت داد و این تیم در بازی هفته هشتم به دنبال این هستند تا کسب 3 امتیاز را کسب کنند .

شاگردان نکونام تا به اینجای رقابت ها موفق شدند با کسب 6 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص دهند .

بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران همچنین تا هفته هفتم رقابت ها توانستند 1 برد ،3 مساوی،3 باخت ،5 گل زده  و 7 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند .

نساجی ها در صورت برد برابر سایپا می توانند جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

در طرف مقابل تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری علی دایی توانسته تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با کسب 13 امتیاز رده چهارم را از آن خود کند .

سایپایی ها تا به اینجای مسابقات نیز موفق شدند 4 برد ،1 مساوی،2 باخت ،8 گل زده و 6 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

بازیکنان تیم فوتبال سایپا با برد 2 بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم درصدد هستند تا 3 امتیاز بازی مقابل نساجی را نیز بدست آوردند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

پارس جنوبی جم - پدیده ؛ساعت 18:30

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر موفق شدند در 7 بازی 2 برد ،2 مساوی،3باخت ،7 گل زده و 7 گل خورده را به ثبت برسانند .

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت تارتار توانسته تا به اینجای مسابقات با کسب 8 امتیاز رده هشتم جدول را کسب کند .

شاگردان تارتار همچنین در بازی هفته هفتم مقابل ماشین سازی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند و در همین راستا بازیکنان این تیم برای جبران شکست به دنبال کسب 3 امتیاز برابر پپدیده هستند .

در طرف مقابل تیم فوتبال پدیده با سرمربیگری گل محمدی توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب 16 امتیاز رده اول جدول را کسب کند.

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

شاگردان گل محمدی همچنین تا به اینجای مسابقات موفق شدند در 7 بازی 5 برد ،1 مساوی،1 باخت ،9 گل زده و 4 گل خورده را در کارنامه ثبت کنند .

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در هفته هفتم رقابت ها برابر تیم تراکتورسازی به تساوی صفر _صفر رضایت دادند و در همین راستا پدیده ای ها برای اینکه صدر جدول را از دست ندهند به برد مقابل تیم پارس جنوبی جم نیاز دارند.

پیکان  - سپید رود رشت ؛ساعت 18:30

تیم فوتبال پیکان با سرمربیگری مجید جلالی توانسته تا به اینجای رقابت های لیگ برتر 3 برد ،3 مساوی،1 باخت ،8 گل زده و 4 گل خورده را به ثبت برساند .

شاگردان جلالی همچنین تا هفته هفتم مسابقات موفق شدند با کسب 12 امتیاز رده پنجم جدول را بدست آورند .

بازیکنان تیم فوتبال سایپا در هفته هفتم برابر نفت مسجد سلیمان به برد 2 بر یک رسیدند و در همین راستا سایپایی ها در صدد هستند تا با کسب 3 امتیاز مقابل سپید رود رشت جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند .

همچنین تیم فوتبال سپید رود رشت تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با کسب 2 امتیاز رده شانزدهم را به خود اختصاص داده است .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت تا به اینجای رقابت ها 2 مساوی،5 باخت ،2 گل زده و 15 گل خورده را در کارنامه ثبت کردند .

شاگردان علی کریمی با توجه به باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته هفتم به دنبال کسب 3 امتیاز و جبران شکست برابر پیکانی ها هستند .

روز شنبه 7 مهر ماه

فولاد خوزستان  - ماشین سازی تبریز ؛ساعت 18:30

تیم فوتبال فولاد خوزستان با سرمربیگری موقت ایلی استان توانسته تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در 7 بازی 2 برد ،2 مساوی،3 باخت ،6 گل زده و 10 گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

فولادی ها همچنین تا به اینجای رقابت ها موفق شدند با کسب 8 امتیاز رده دهم جدول را بدست آورند .

بازیکنان تیم فولاد خوزستان در هفته هفتم برابر سپاهانی با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردند و به همین دلیل بازیکنان فولاد در دیدار برابر ماشین سازی به دنبال کسب 3 امتیاز هستند .

در طرف مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تا هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با کسب 7 امتیاز رده دوازدهم جدول را از آن خود کرده است .

آبی پوشان در صدد فرار از بحران، پرسپولیسی‌ها به دنبال صدرنشینی/ زنبور‌ها صدر را از پدیده می‌گیرند؟

بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز همچنین تا به اینجای رقابت ها 1 برد ،4 مساوی،2 باخت ،7 گل زده و 8 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند .

شاگردان مهاجری در بازی هفته هفتم برابر پارس جنوبی جم به برد یک بر صفر رسیدند و بدون شک بازیکنان این تیم در دیدار مقابل فولاد به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگین کمان لیگ برتر زیر سایه سرخابی ها/یک دربی یک قاره!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..