تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم/ افزایش فرصت اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته

افتتاح ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم/ افزایش فرصت اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافتهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین بهره برداری از ۱۱۰ مدرسه برکت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سعید جعفری مدیرعامل این ستاد و جمعی از مسئولان صبح امروز در تالار بهشت برگزار شد.

در این مراسم جعفری با اشاره به اینکه امروز شاهد اهدای هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستیم، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۱۰ مدرسه از سری هزاره دوم مدارس برکت هستیم که سال گذشته تفاهم نامه این سری از مدارس منعقد شد.

وی ادامه داد: از این هزاره دوم ۴۴۰ مدرسه عملیاتی شد و امسال طبق برنامه ۲۰۰ مدرسه را تا پایان سال به بهره برداری می‌رسانیم.

افزایش تعداد مدارس برکت به 1110

جعفری بیان مرد: امسال برای پنجمین سال کار انجام می‌شود و مجموعه مدارس برکت به ۱۱۱۰ مدرسه می‌رسد و با عنایت ستاد اجرایی ستاد و مجموعه های وابسته امیدواریم بیش از ۱۰۰ مدرسه دیگر را در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب به بهره برداری برسانیم.

در حال تکمیل/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم/ افزایش فرصت اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..